Pages

14 Ocak 2015 Çarşamba

Yeni yil yapilacaklar listem..


Gecen yil, to do list yapmis idim kendime. Dur bakayim ne durumdayim dedim. Ne  sözler vermisim ne vaadlerde bulunmusum. Gel gelelim ne kadarini yapmisim. Hadi birlikte bakalim;
1- Demir'i tum yil emzirmek. Tamamdir. Bunu yaptim. Hatta hala devam ediyorum✌
2-Demir icin ozel yemekler pisirmek. Tamamdir. Yaptim,yapiyorum ve yapmaya devam edecegim...
3-Loya'nin daha cok kitap okumasi ve resim yapmasini saglamak 3 numaradaymis. Valla elimden geleni yaptim. Artik 2. Sinif ve gayet akici sekilde Turkce ve Fransizca okuyabiliyor. Resim isi icin pek ayni seyleri soyleyemeyecegim
4-Loya'nin resim ve keman dersi almasini saglamak demisim. Resim konusunu kapatalim lutfen. Kemani da piyano ile degistirdik. Ama sonucta bir enstruman calmaya basladi
5-Yeni ve guzel yemek tarifleri demisim. Evet yaptim. Yaptiklarim yapacaklarimin garantisidir...Devam.
6-Daha fazla fotograf cekmek demisim. Evet cektim. Ancak bunlari hala bir albume donusturemedim...
7-Daha cok kitap okumak demisim. Maaleseff...
8-Ne ara olacak bilemiyorum ama diye baslayarak daha fazla film izlemek demisim. Hakli cikmisim. Alkis bana. Nerdeyse hic film izleyemedim. Sinema diye bir sanat dali varmis,vizyon,film,aktrist kelimeleri de ne ifade ediyormus unuttum...
9-Blogumu gelistirmek. Yilin ilk aylarinda evet cok fazla yazi yazdim. Blogum belli bir kitleye ulasti. Ama itiraf ediyorum daha sonra coook ihmal ettim coook. Ama sebebini yazimin sonunda paylasacagim..
10-Duzenli egzersiz yapmak. Evvettt. İste bunu super basardim. Hala devam ediyorum ve birakmaya hic niyetim yok...
11- Acik hava yuruyus plani demisim. Aynen acik havada kosmaya devam..
12-Yeni web sayfam demisim. İste bu olmadi. Kendime ait bir web sayfa acamadim. Ama artik acmalimiydim ki diye dusunuyorum. Yani bu maddeyi uygulamaya gecirmedigim icin uzgun degilim. Blog yeterli.
13- Duzenli ve programli olmak. Evet mumkun oldugunca..
14-Sokak kopeklerine yardim etmek. Sonuna kadar...
15- Daha az tuketmek demisim. Maddi manevi herseyi. Evet bunu cidden yaptim. Son aylarda biraz alisveris yaptigim dogru. Ama ihtiyacim olan seyler icin sadece...
16-Teknolojiyi takip ve kullanma demisim. Face,instagram,google +, pinterest,blogger vs derken alin iste gayet aktifim
17-Affetmek. Kimi?? ✌ Bakin olmus bile.
18-Karsiliksiz sevmek. İnsan anne olur da karsiliksiz sevmez miiii???
19- Aileme ve arkadaslarima zaman ayirmak. Hala yeterli duzeyde bu maddeyi uyguladigimi dusunmuyorum. Ailem evet ama arkadaslarim... Bu yil diyelim!!
20- Kendimin ve ailemin beslenmesine ozen gostermek. Evet bu sayede kilo verebildim ve geri almiyorum. Yasasinnn.
21- Saglik kontrolleri. Maalesef....
22- Sakin olmak. Objektif olamiyorum bu sebeple yazmayayim.
23-Dil ogrenmek. Maalesef bunu da yapamamisim.
24- Baskalarina aldirmamaya devam etmek. Valla emin degilim. Aslinda herkes gibi galiba. Yani bazen bunu basariyorum bazen insanlar beni cildirtiyor..
25- Kendimi kesfe devam. Elbette her zaman. Daha yeni basliyoruz☺
26- Daha da cok gulup eglenmek demisim. İste bu guzel. Gulup eglenerek geride biraktim 2014 yilini. Darisi bu seneye...
 
Gel gelelim bunların dışında neler yaptığıma yada yapamadığıma . Yapamadıysam neden yapamadığıma...
Sıkı durun iş hayatına geri döndüm. Evet ben bile hala inanamıyorum ama  Demir 5 aylıkken farklı bir firmada eski pozisyonumda çalışmaya başladım. İşe dönüş ve Demir'i alıştırma evreleri sonraki postlara artık.

Eee ne demisler ; hayat guzeldir, yeterince neseliysen....
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Ben Kimim?

1981 Ankara doğumluyum. Üniversite de okuduğum bölüm ile ilgili bir gün bile çalışmayıp hep başka hayaller pesinde koştum. 2002 yılında mezuniyetimin ardından dünyanın en büyük ABD ' li ilaç şirketinde çalışmaya başladım. Satış temsilciliği, eğitim yöneticiliği, bölge müdürlüğü derken 10 yıl dolu dolu çalışmadım, yaşadım. 10 yılın sonunda geldim yeni maceralar için yol ayrımına. 6 yaşında bir prensesim,henüz karnımda kıpır kıpır dünyaya gelmeyi bekleyen bir prensim ve deliler gibi aşık olduğum bir kocam var. Hayatı, çocukları, yemek yapmayı, fotoğraf çekmeyi çok seviyorum. Konusmayı, yazmayı ve anlatmayı da...Kendim ve ailem için araştırıyor,okuyor ve deniyorum. Şimdi bunları sizlerle paylaşmak için anne görev başında.

İletişim

Detaylı bilgi için annegorevbasinda@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.