Pages

24 Mart 2014 Pazartesi

Newyork Doğum...

Sizin için herşeyi düşündük.
Siz sadece tadını çıkarın.

Evet sonunda hazırız. Şu ana kadar ki yoğun ilginize çok teşekkür ederiz. Bundan böyle istediğiniz, hayal ettiğiniz her şeyi gerçekleştirmek için son derece profesyonel ve bir o kadar samimi bir kadroyla hizmetinizdeyiz.
Amerika'da doğuma karar vermiş ailelere yardıma tamamen hazırız.

Size düşen sadece karar vermek. Sonrasında her şey dahil paket hizmetimiz ile sadece bebeğinize kavuşmak için gün sayın.

Size Özel Herşey Dahil Paketi

Her şey dahil paketimiz ile bir annenin Amerika' da ihtiyaç duyabileceği her şeyi hizmetinize sunmayı amaçlıyoruz. Hizmet bölgemiz New Jersey.
Arzu etmeniz halinde paketin tamamından faydalanabileceğiniz gibi parça parça da hizmetlerimizle sizi evinizde hissettirmekten memnuniyet duyarız.

> Havaalanı Karşılama

Rehberimiz sizi havaalanında karşılayacak ve konaklama yapacağınız ev yada hotelinize kadar size eşlik edecektir.

> Konaklama

Arzunuza göre ister hotel, isterseniz full eşyalı evlerde konaklamanız için rezervasyonlarınızı yaptırıyoruz.
Konutlarımız 1+1, 2+1 opsiyonludur. Eviniz isteğinize göre hastaneye yürüme mesafesinde olabileceği gibi Manhattan' a 15 dakika mesafede son derece merkezi konumlu bir bölgede de olabilir. Tercih sizin.

> Hoş geldin Alışverişi

İlk haftalık mutfak ve temizlik alışverişinizi siz evinize alışana dek yorulmayın diye sizin için yapıyoruz.

> Cep Telefonu Hattı

Amerika' da kaldığınız sürece kullanacağınız cep telefonu hattını size sunuyoruz.

> Rehberlik

New Jersey turu ile hastane ve doktorunuzun bulunduğu bölgeyi, market, taxi, otobüs durakları ve mallerin kısa bir tanıtım turunu Türk rehberimiz eşliğinde yapıyorsunuz.

> Doktor Ziyaretleriniz

Tüm doktor randevularınızı sizin adınıza alıyor ve arzunuza göre rehberimizle bu randevularda size eşlik ediyoruz. Hamileliğinizin 36. haftasına kadar iki haftada bir, 36. haftadan sonra doğumunuza kadar haftada bir doktor randevunuz olmaktadır.

> Testler

Doğum öncesi ve sonrasına ait tüm testleriniz yapılacaktır.

>Doğumunuz

Tercih ettiğiniz hastanelerimizden birinde tercih ettiğiniz doktorunuz eşliğinde doğumunuz gerçekleşecektir.

> Nüfus ve Pasaport İşlemleri

Bebeğinizin sosyal güvenlik numarası, doğum sertifikası ve pasaport işlemlerinin tümünde yanınızda oluyoruz.

>24 Saat Destek

Her zaman bir telefon uzağınızda olacağız.

> Araç Kiralama

Arzu etmeniz halinde araç kiralama hizmeti ile de hayatınızı kolaylaştırıyoruz.

> Uğurlama

Sağlıkla bebeğinizi alarak evinize dönme anınızda da yanınızdayız. Sizi ve bebeğinizi havaalanından Türkiye' ye uğurluyoruz.

Fiyatlandırma ve her türlü sorunuz için iletişim bilgilerinizi bırakmanız yeterli. ....

Kadriye.kulah@gmail.com

Posted using BlogPress from my iPhone
Location:Türkiye

Ben Kimim?

1981 Ankara doğumluyum. Üniversite de okuduğum bölüm ile ilgili bir gün bile çalışmayıp hep başka hayaller pesinde koştum. 2002 yılında mezuniyetimin ardından dünyanın en büyük ABD ' li ilaç şirketinde çalışmaya başladım. Satış temsilciliği, eğitim yöneticiliği, bölge müdürlüğü derken 10 yıl dolu dolu çalışmadım, yaşadım. 10 yılın sonunda geldim yeni maceralar için yol ayrımına. 6 yaşında bir prensesim,henüz karnımda kıpır kıpır dünyaya gelmeyi bekleyen bir prensim ve deliler gibi aşık olduğum bir kocam var. Hayatı, çocukları, yemek yapmayı, fotoğraf çekmeyi çok seviyorum. Konusmayı, yazmayı ve anlatmayı da...Kendim ve ailem için araştırıyor,okuyor ve deniyorum. Şimdi bunları sizlerle paylaşmak için anne görev başında.

İletişim

Detaylı bilgi için annegorevbasinda@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.