Pages

30 Aralık 2013 Pazartesi

Dağınık çocuk odalarına son.

Çocuklar büyüdükçe odalarının dağınıklığı da büyüyor. Acaba benim kızım mı biraz dağınık diye düşünüyordum. Ama arkadaşlarımla konuşunca anladım ki hayır tüm çocuklar aynı. Elbette düzenli olması için gerekli konuşmaları yapıyorum. Ama sonuçta küçücük çocuklardan bahsediyoruz. Hem bir kulaktan giriyor diğerinden çıkıyor hem de çok fazla üstlerine gidemiyorsunuz. Bir de malum "aman yaratıcılıkları ölmesin" fikrimiz oldukça baskın.
Yani iş başa düşüyor. Dağınıklığı önleyecek, yaratıcılıklarını destekleyecek oda dekorasyon çözümleri bulmalıyız.
Kolları sıvadım ve çok güzel, çok ekonomik fikirlere ulaştım. Elbette sizinle paylaşıcam...
Bunlara bayıldım mesela. Tam benim kızım göre. Sizin de resim yapmaktan çok hoşlanan, boyalarını etrafa saçıp duran minik bir Picassonuz varsa kesinlikle ideal.









Okul başladığında çocukların dağınıklıkları üçe katlanıyor. Neyse ki bu güzel çözümler var. Eminim kalemler, yazı tahtası, boyalar, kağıtlar bu şekilde çok daha kullanışlı, çok daha az yer kaplar olacak.





Barbie koleksiyonu olmayan kız çocuğu var mı? İşte herbir yere saçılmış barbielerden kurtulmanın yolu. Harika olmuş.



Kitaplar ve oyuncaklar için farklı bir öneri.






Birebir aynısını yapmasanızda fikir verebilmiş olmasını diliyorum. Umarım işinize yarar.
Düzenli günler..

- Posted using BlogPress from my iPhone
Location:New York,ABD

1 yorum:

 

Ben Kimim?

1981 Ankara doğumluyum. Üniversite de okuduğum bölüm ile ilgili bir gün bile çalışmayıp hep başka hayaller pesinde koştum. 2002 yılında mezuniyetimin ardından dünyanın en büyük ABD ' li ilaç şirketinde çalışmaya başladım. Satış temsilciliği, eğitim yöneticiliği, bölge müdürlüğü derken 10 yıl dolu dolu çalışmadım, yaşadım. 10 yılın sonunda geldim yeni maceralar için yol ayrımına. 6 yaşında bir prensesim,henüz karnımda kıpır kıpır dünyaya gelmeyi bekleyen bir prensim ve deliler gibi aşık olduğum bir kocam var. Hayatı, çocukları, yemek yapmayı, fotoğraf çekmeyi çok seviyorum. Konusmayı, yazmayı ve anlatmayı da...Kendim ve ailem için araştırıyor,okuyor ve deniyorum. Şimdi bunları sizlerle paylaşmak için anne görev başında.

İletişim

Detaylı bilgi için annegorevbasinda@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.