Pages

25 Aralık 2013 Çarşamba

Manhattan bize kaldı.

Christmas günü burada hayat duruyor. Restaurantların çoğu kapalı. Dükkanlar, mağazalar hatta Starbucksların da çoğu kapalı. Apple açık;) Amerikalılar evlerinde yada Christmas tatili için ailelerini ziyarette. Haliyle sokaklar neredeyse tamamen turistlere kalmış durumda. Biz de eşimle o Avenue senin burası benim gezdik gönlümüzce. Bir gün öncesinde de Central Parkın içinde bulunan Zoo' yu ziyaret ettik. Burayı görmeden olmaz. İnsan hayatında kaç kez kar kaplanı, penguen, fok, hatta fok show görme şansı yakalar ki? Kutup ayısı da varmış aslında ama ne yazık ki yakın zaman önce ölmüş. Bu habere üzüldüm tabi. Neyse ki çoook yaşlı olduğu için ölmüş olması, yani uzun yıllar yaşamış olması beni biraz rahatlattı.
Uzatmayayım. Ben bu yazıyı okuyan biri olsam fotoğrafları bir an önce görmek isterdim. İşte bu empatiyle, sizi bekletmeden fotoğrafları paylaşıyorum.
Zoo













Manhattan












Times






Trump Tower 5. Av.






Rockefeller Christmas Tree



Radio City






- Posted using BlogPress from my iPhone
Location:New York,ABD

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Ben Kimim?

1981 Ankara doğumluyum. Üniversite de okuduğum bölüm ile ilgili bir gün bile çalışmayıp hep başka hayaller pesinde koştum. 2002 yılında mezuniyetimin ardından dünyanın en büyük ABD ' li ilaç şirketinde çalışmaya başladım. Satış temsilciliği, eğitim yöneticiliği, bölge müdürlüğü derken 10 yıl dolu dolu çalışmadım, yaşadım. 10 yılın sonunda geldim yeni maceralar için yol ayrımına. 6 yaşında bir prensesim,henüz karnımda kıpır kıpır dünyaya gelmeyi bekleyen bir prensim ve deliler gibi aşık olduğum bir kocam var. Hayatı, çocukları, yemek yapmayı, fotoğraf çekmeyi çok seviyorum. Konusmayı, yazmayı ve anlatmayı da...Kendim ve ailem için araştırıyor,okuyor ve deniyorum. Şimdi bunları sizlerle paylaşmak için anne görev başında.

İletişim

Detaylı bilgi için annegorevbasinda@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.