Pages

12 Mart 2014 Çarşamba

Uykudan Itır oldu Kıtır...

Benim kıza ödev demeyin de ne derseniz deyin.
Ödevin olmadığı gün eve geldiğinde ilk cümlesi " yaşasınnn bugün ödev yok "olur. Ödev ve ders olmasın, bütün gün resim yapsın, giysin çıkarsın elbiseleri, defile düzenlesin...
Neyse.. Bugün günlerden ödev.
Ödev, önlü arkalı tek sayfa. Ama bizimkini oflatıp puflatmaya yetiyor.
Hatta olmayan uyku bile gelip bünyeye giriyor. Gözler ovuşturulup, ağız esnemekten yırtılma noktasındayken ben ödevin ilk sayfasını bitirelim bari derdindeyim.
Diyo ki ilk sayfada;
Parçayı okuyun ve parçadan yararlanarak soruları yanıtlayın.

Parçada şöyle;
Itır, uyumadan önce pencerenin camından dışarı bakmış. Her taraf bembeyazmış. Itır kar tanelerini meraklı gözlerle incelerken ablası Irmak yanına gelmiş....
Diye devam ediyo.
Soruyorum benimkine. "Kızım parçadaki kahramanlar kimmiş?"

"Kıtırla Pınar anneciğim....."
Güleyim mi ağlayayım mı bilemedim...
Kızım, " Itır ve ablası Irmak. Dinlemedin mi dikkatlice " diye sorunca da, " Amannn anne. Ha Irmak ha Pınar. Aynı şey değil mi" demez mi. Koptum zaten.
Bıraktık ödevi;))



- Posted using BlogPress from my iPhone

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Ben Kimim?

1981 Ankara doğumluyum. Üniversite de okuduğum bölüm ile ilgili bir gün bile çalışmayıp hep başka hayaller pesinde koştum. 2002 yılında mezuniyetimin ardından dünyanın en büyük ABD ' li ilaç şirketinde çalışmaya başladım. Satış temsilciliği, eğitim yöneticiliği, bölge müdürlüğü derken 10 yıl dolu dolu çalışmadım, yaşadım. 10 yılın sonunda geldim yeni maceralar için yol ayrımına. 6 yaşında bir prensesim,henüz karnımda kıpır kıpır dünyaya gelmeyi bekleyen bir prensim ve deliler gibi aşık olduğum bir kocam var. Hayatı, çocukları, yemek yapmayı, fotoğraf çekmeyi çok seviyorum. Konusmayı, yazmayı ve anlatmayı da...Kendim ve ailem için araştırıyor,okuyor ve deniyorum. Şimdi bunları sizlerle paylaşmak için anne görev başında.

İletişim

Detaylı bilgi için annegorevbasinda@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.