Pages

14 Ağustos 2014 Perşembe

Demir' in tatil macerası..

Evet ek gıdaları tatma aşamasına gelince oğluş gözümüze pek bir büyümüş göründü. Biz de madem yeterince büyük "kısa bir tatil yapmayalım mı" diye sorduk kendimize;)
Aslında babamız sürpriz yapıp akşam eve geldiğinde "hadi küçük bir kaçamak yapalım oğluş için" dedi. Ben de bunun üzerine "ahhh ne iyi düşündün hayatım" diyerek bu soruyu sordum.
Bir valiz hazırladık ki sanırsınız 4 gün değil 4 hafta kalınacak. Tulumlar, badiler, tişörtler, pantolonlar, pijamalar, ayakkabılar, deniz şortları, çoraplar.... Yazarken yoruldum. Ama inanın yorulduğum için burda bırakıyorum. Daha bi dolu şey aldık yanımıza;)
En çok ne kullandık derseniz, önlük. Malum ek gıdalara geçildi ve öyle uslu uslu yeyip içecek değil bebek dediğiniz. Püskürterek, döküp saçarak, bulaştırarak yiyen bir küçük canavarımız var.
Hergün ayrı bir tat denettim ilk günler. Bugünlerde ise bir güne birden fazla lezzet düşebiliyor..
Hepsi de rengarenk lekeker bırakıyor. Beyaz badilerde şahane duruyor önlük olmazsa...
Mümkün değil Antalya'ya tatile gitmeyiz diyen bir aile iken soluğu Antalya'da bir otelde aldık iyi mi? Daha sıcak, daha yakın diye. "Bu mevsimde burası iyi gider canım.Yaza yine Bodrumumuza kavuşuruz." Diyerek. Ama ikinci gün yaz için de Antalya'yı seçmenin daha doğru olacağına karar verdik. Tabi ki Demir için. Yaz da olsa 7-8 aylık bebeği Bodrum'da buz gibi denize sokmak fikri içimizi üşüttü.
Sıcak denizlere açılmak daha doğru olacak diyerek bu yıl Bodrum defterimizi açmadan kapattık maalesef.



- Posted using BlogPress from my iPhone

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Ben Kimim?

1981 Ankara doğumluyum. Üniversite de okuduğum bölüm ile ilgili bir gün bile çalışmayıp hep başka hayaller pesinde koştum. 2002 yılında mezuniyetimin ardından dünyanın en büyük ABD ' li ilaç şirketinde çalışmaya başladım. Satış temsilciliği, eğitim yöneticiliği, bölge müdürlüğü derken 10 yıl dolu dolu çalışmadım, yaşadım. 10 yılın sonunda geldim yeni maceralar için yol ayrımına. 6 yaşında bir prensesim,henüz karnımda kıpır kıpır dünyaya gelmeyi bekleyen bir prensim ve deliler gibi aşık olduğum bir kocam var. Hayatı, çocukları, yemek yapmayı, fotoğraf çekmeyi çok seviyorum. Konusmayı, yazmayı ve anlatmayı da...Kendim ve ailem için araştırıyor,okuyor ve deniyorum. Şimdi bunları sizlerle paylaşmak için anne görev başında.

İletişim

Detaylı bilgi için annegorevbasinda@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.