Pages

27 Şubat 2014 Perşembe

Ben olmaktan daha önemlisi...

Geçen yıl Loya' nın okuluna söyleşi ve imza için Yalvaç Ural gelicekti. Biz de bir heyecan bir telaş. Çünki kitaplarını zaten alıyor ve okuyorduk. Yani bizimki yazarı tanıyor diye çok sevindi. Tüm öğrencilere Yalvaç Ural ' ın bir kitabını alıp, imza günü imzalatabileceklerini söylemiş öğretmenleri.
Bizde birden fazla kitabı var tabi.



Loya o gün geldiğinde kitaplardan birini çantasına koydu. Bir kitapta ben seçtim.



Uzatırken minnoşuma " Benim için imzalatabilir misin tatlım " diye sordum.
"Tabi annecim . Kime diye yazsın peki? " dedi. Ben de bir anda "Kadriye ' ye yazsın " dedim. Sonra durdum ve " Yok kızım öyle yazmasın. Loya' nın annesine yazsın " deyiverdim. Loya gülümseyerek birazda dalgacı baktı yüzüme. " Neden fikir değişti annecik " diye sordu.
Ben de " Çünki bu hayatta Kadriye olmaktan daha önemli birşey var benim için. O da Loya' nın annesi olmak " dedim.
Veee kocaman bir öpücükle sımsıkı sarılmayı kaptım prensesimden;))
İşte şimdi bu hayatta Loya' nın annesi olmak kadar önemli birşey daha var benim için. Demir' in annesi olmak....



- Posted using BlogPress from my iPhone
Location:Ankara,Türkiye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Ben Kimim?

1981 Ankara doğumluyum. Üniversite de okuduğum bölüm ile ilgili bir gün bile çalışmayıp hep başka hayaller pesinde koştum. 2002 yılında mezuniyetimin ardından dünyanın en büyük ABD ' li ilaç şirketinde çalışmaya başladım. Satış temsilciliği, eğitim yöneticiliği, bölge müdürlüğü derken 10 yıl dolu dolu çalışmadım, yaşadım. 10 yılın sonunda geldim yeni maceralar için yol ayrımına. 6 yaşında bir prensesim,henüz karnımda kıpır kıpır dünyaya gelmeyi bekleyen bir prensim ve deliler gibi aşık olduğum bir kocam var. Hayatı, çocukları, yemek yapmayı, fotoğraf çekmeyi çok seviyorum. Konusmayı, yazmayı ve anlatmayı da...Kendim ve ailem için araştırıyor,okuyor ve deniyorum. Şimdi bunları sizlerle paylaşmak için anne görev başında.

İletişim

Detaylı bilgi için annegorevbasinda@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.