Pages

26 Aralık 2013 Perşembe

MOMA

Newyork müze gezmekten hoşlananlar için adeta cennet. Bildiğim müzeleri şöyle bir sıralayayım.
The Metropolitan Museum of Art,
Guggenheim Müzesi, Mew Museum Store,
Museum of the City of Newyork,
Rubin Museum of Art,
Museum of Sex,
Frick Museum,
Madame Tussauds, Amerikan Doğal Yaşam Müzesi, Ellis Adası Göç Müzesi ve tabiki Museum of the Modern Art (MOMA)
Bunlar benim bildiklerim eminim bunlara bir kaç tane daha eklenebilir. Ben bunların içinde MOMA ' nın müdavimiyim. Cuma günleri akşam saat 4-8 arası girişler free. Her Cuma gitsem sıkılmadan gezebilirim. Picasso, Monet, Van Gogh, Frida, Piet Mondrian, Odilon Redon tabloları, fotoğraf koleksiyonları, hediyelik eşya mağazaları ve cafeleri ile sizi alıp bambaşka bir dünyaya götürüyor. Sadece Van Gogh konusunda beklentinizi yüksek tutmayın çünki sadece " Staryy Night " tablosunu görebilirsiniz.



Benim gibi cubizm hayranı ve Picasso aşığıysanız ayaklarınız yerden kesilecek. Bu muhteşem Spanish yeteneğe ait onlarca tablo var.















Frida ' ya ait bir tablo.



Benim favorilerimden Redon' a ait çok özel tablolar var.







Görmeden dönmeyin, benim gibi çok vakti olanlardansanız Cuma free giriş olması bulunmaz fırsat.
Sanatla kalın....

- Posted using BlogPress from my iPhone
Location:New York,ABD

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Ben Kimim?

1981 Ankara doğumluyum. Üniversite de okuduğum bölüm ile ilgili bir gün bile çalışmayıp hep başka hayaller pesinde koştum. 2002 yılında mezuniyetimin ardından dünyanın en büyük ABD ' li ilaç şirketinde çalışmaya başladım. Satış temsilciliği, eğitim yöneticiliği, bölge müdürlüğü derken 10 yıl dolu dolu çalışmadım, yaşadım. 10 yılın sonunda geldim yeni maceralar için yol ayrımına. 6 yaşında bir prensesim,henüz karnımda kıpır kıpır dünyaya gelmeyi bekleyen bir prensim ve deliler gibi aşık olduğum bir kocam var. Hayatı, çocukları, yemek yapmayı, fotoğraf çekmeyi çok seviyorum. Konusmayı, yazmayı ve anlatmayı da...Kendim ve ailem için araştırıyor,okuyor ve deniyorum. Şimdi bunları sizlerle paylaşmak için anne görev başında.

İletişim

Detaylı bilgi için annegorevbasinda@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.