Pages

7 Ocak 2014 Salı

Nihayet oğluşumuza kavuştuk.

Evet saatlerce bekledikten sonra ameliyathaneye alındım. Önlüğüm, bonem hazırım. Hemşire aldı beni, eşime el salladım ve kavuşma anı için asıl geri sayım şimdi başladı.
Ameliyathane buz gibi. Titriyorum. Hem soğuktan hem heyecandan. Hemşireler beni hazırlıyor. Az sonra anestezi ekibi gelecek. Evet ekibi diyorum çünki hastanede kimse bir işi tek başına yapmıyor. Her işin bir ekibi var. En az 2 kişiden oluşuyor ekipler.
Neyse.Öyle titriyorum ki bana sıcacık pikeler getiriyorlar. Sırtıma, dizlerime örtüyorlar. Çok rahatlıyorum. Hemşire müzik isteyip istemediğimi soruyor. Şaşırıyorum önce ama hemen " tabi ki isterim " diyorum. " Ne tür müzik " diye soruyor. " Klasik müzik olsun lütfen "diyorum. Gerçekten saniyeler sonra müzik başlıyor. Rüya değilmiş;)
Derken anestezi ekibi geliyor. Biri başımı ve omuzlarımı serbest bırakıp, öne doğru iyice eğilmemi söylüyor. Önce zorlansam da bir kaç deneme sonrası yapmayı başarıyorum. Bir diğer anestezist iğneye başlıyor. Ve işte o belli belirsiz sızı. Belimden aşağı hafif bir sıcaklık, sonra bacaklarımda hafif bir karıncalanma ve oturur pozisyondan yatar pozisyona geçiriyorlar beni. Epidural anestezi kısmı da tamamdır.
Zamanı saate bakmama rağmen tam kestiremiyorum. Muhtemelen 3-5 dakika sonra da doktorum içeri giriyor. " İyi misin Kadriye'cim? Hazırsan başlıyorum " diyor. Değilim desem bekler mi acaba? Ama yok. Şansımı zorlamayayım. Hazır uyuşmuş ve birşey hissetmiyorken başlasın ve mutlu sona ulaşalım.
Başlıyor. Anestezi altında da olsa insan anlıyor neler yapıldığını. Sadece acı hissetmiyor. 1-2 dakika sonra " eşim gelsin artık " diyorum. Ve hemşirelerden biri gidip eşimi getiriyor.
Ben eşimi görünce rahatlıyorum. Ama o beni görünce titriyor. Öyle heyecanlı ki inanamıyorum. Korkuyorum ve " hayatım istersen çık, belki dayanamazsın, bak sakın bayılayım deme " diyorum.
Ama yok. Kısa zamanda toparlanıyor ve elimi sımsıkı tutuyor. Ve bir kaç dakika sonra minik bir ağlama sesi geliyor kulağımıza. Demir ağlıyor ben ondan daha fazla ağlıyorum. Allahım şükürler olsun. Ağzımdan sadece " iyi mi? Cevap verin iyi mi? Herşey yolunda mı? İyi mi? " soruları çıkıyor. Akın elimi daha sıkı tutuyor ve "hayatım gayet iyi oğlumuz. Sakin ol " deyip alnıma bir öpücük konduruyor. Ben önümdeki örtüden Demir' in ilk bakımlarını yaptıkları yeri göremiyorum. Neyseki 2 dakika sonra hemşire Demir' i kundak yapıp başucumda oturan eşimin kucağına bırakıveriyor. Ohhh mis gibi oğluşum, yakınımda, babasının kucağında. Eşimin Demir' le ilk kucaklaşması. Gülmemek için zor tutuyorum kendimi. Bir tutuşu var ki Demir' i. Korkulu, heyecanlı.. O an aklıma bir makalede okuduğum şu paragraf geliyor.
Araştırmalar, doğumda bulunan veya doğumdan hemen sonra bebeklerini kucaklarına alıp sevip okşayan babaların çocuklarına daha güçlü bağlarla bağlandıklarını göstermiş.
Amin diyorum seslice...






- Posted using BlogPress from my iPhone
Location:New York,ABD

3 yorum:

  1. Tebrikler :) Allah analı babalı büyütsün .. Şu an 6 haftalık hamileyim, inşallah ben de New York'ta doğum yapmayı planlıyorum.. Doktor ücreti +hastane ücreti+anestezi uzmanı ücreti+bebek doktoru ücreti olmak üzere ortalama bir fiyat verebilir misiniz? dogumu hangi hastanede yaptınız acaba? Aslında çok fazla soru var aklımda ama :) teşekkürler şimdiden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Ben de sizi tebrik ediyorum. Allah tamamına erdirsin. Arzu ederseniz daha detaylı bilgi ve yardım için mail ile haberleşelim. Benim mail adresim; kadriye.kulah@gmail.com
      Tabi isterseniz siz de bana mailinizi yazın. Yarın detaylıca cevap göndereyim size.
      Tekrar tebrikler.

      Sil
    2. Kadriye Hanım ben teşekkür ederim, mail attım :)

      Sil

 

Ben Kimim?

1981 Ankara doğumluyum. Üniversite de okuduğum bölüm ile ilgili bir gün bile çalışmayıp hep başka hayaller pesinde koştum. 2002 yılında mezuniyetimin ardından dünyanın en büyük ABD ' li ilaç şirketinde çalışmaya başladım. Satış temsilciliği, eğitim yöneticiliği, bölge müdürlüğü derken 10 yıl dolu dolu çalışmadım, yaşadım. 10 yılın sonunda geldim yeni maceralar için yol ayrımına. 6 yaşında bir prensesim,henüz karnımda kıpır kıpır dünyaya gelmeyi bekleyen bir prensim ve deliler gibi aşık olduğum bir kocam var. Hayatı, çocukları, yemek yapmayı, fotoğraf çekmeyi çok seviyorum. Konusmayı, yazmayı ve anlatmayı da...Kendim ve ailem için araştırıyor,okuyor ve deniyorum. Şimdi bunları sizlerle paylaşmak için anne görev başında.

İletişim

Detaylı bilgi için annegorevbasinda@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.