Pages

17 Ocak 2015 Cumartesi

Demir'in dişi çıktı....


Dis cikarma da yurume ve konusma gibi genetik diyor bizim doktorumuz. Gercekten de esim ve ben de Demir ile hemen hemen ayni aylarda dis cikarmisiz. 10. Ayda cikti Demir'in disleri. Evet disleri diyorum cunku ayni anda dort disi birden cikiverdi.
Pek oyle salyasi filanda olmadi. Bir kac gece atesi cikti,biraz istah kesilmesi yasadi ama hepsi bu kadar.
Kuzenlerimden biri dis hekimi. "Gec ciktiysa gec curuyecek,gec dokulecek demektir" dedi. Hadi bakalim. Saglikla kullansin oglus dislerini.
Ben de adettendir tabi bu vesile ile bir "dis hedigi partisi" duzenledim. Kimi yorelerde dis bulguru kimi yorelerde dis bugdayi kimi yorelerde de bizde oldugu gibi dis hedigi diyorlar.
Es, dost, akraba, sevdigin, gormek istedigin kim varsa davet ediyorsun. Bir de bugdayi kaynatip cesitli kuruyemis,meyve ve sekerlemelerle susluyorsun. Ohhh miss. Tabi ben bunu yeterli bulmayip ellerimle pide ici hazirladim. Misafirlerim gelmeden pideciye biraktim. Saat soyledim sicak sicak geldiler o saatte. Ve ev yapimi ayranla goturduk leziz pideleri. Uzerine de bugdayli tatlimizi
Sonrasinda da sira en eglenceli kisma geldi. Hediye fasli. Oglusa gelen hediyeleri kendime gelmis sevinciyle bir bir actim. Altinlar, pantolonlar,kazaklar...

Super. Gelen ve nesemize nese katan tum dostlarin ayagina saglik.

Benim canim oglum iyi ki dogmus, iyi ki saglikla buyumus ve iyi ki inci disler cikmaya baslamis...
İnci gibi dislerin harika gülüşlerin olsun canim oglum...

2 yorum:

  1. Darısı benim oğluma inşAllah.. 9. aya girdik hala tık yok, ama bizde salya var yaklaşık 3 aydır..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ağrısız sızısız çıkarsın da salya sorun değil bence ;))

      Sevgiler.

      Sil

 

Ben Kimim?

1981 Ankara doğumluyum. Üniversite de okuduğum bölüm ile ilgili bir gün bile çalışmayıp hep başka hayaller pesinde koştum. 2002 yılında mezuniyetimin ardından dünyanın en büyük ABD ' li ilaç şirketinde çalışmaya başladım. Satış temsilciliği, eğitim yöneticiliği, bölge müdürlüğü derken 10 yıl dolu dolu çalışmadım, yaşadım. 10 yılın sonunda geldim yeni maceralar için yol ayrımına. 6 yaşında bir prensesim,henüz karnımda kıpır kıpır dünyaya gelmeyi bekleyen bir prensim ve deliler gibi aşık olduğum bir kocam var. Hayatı, çocukları, yemek yapmayı, fotoğraf çekmeyi çok seviyorum. Konusmayı, yazmayı ve anlatmayı da...Kendim ve ailem için araştırıyor,okuyor ve deniyorum. Şimdi bunları sizlerle paylaşmak için anne görev başında.

İletişim

Detaylı bilgi için annegorevbasinda@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.