Pages

31 Ocak 2015 Cumartesi

Yaşasın 1 Yaş...


Ates ustunde 1 dakika 1 saat gibi gecerken , guzel bir kadinin yaninda bir saat 1dakika gibi gecer... Diye bosuna dememisler...
Zaman cok goreceli bir kavram. Demir'in kucucuk ellerine bakarak "offff yaaaa, ne zaman buyur acaba bu eller" diyordum. Bir yil gecmis bile. Demir 1 yasina gelmis. Dogumu, Turkiye' ye geri donusumuz, ilk 5 ay tek basima oglusa bakmam, sonra is hayatina geri donusumle bakici maceralarimiz ve iste bir yil bitmis.
Coğu bebek gibi Demir ' de Mickey mouse hayrani. Biz de bu yuzden dogum gunu konseptini Mickey' li yaptik.
Poz verme cercevesi, el kartlari, pasta, balonlar, misafirlerimize hediye anahtarliklar.. Hersey Mickey mouse oldu.
Çok güzel ve eglenceli bir dogum gunu partisi oldu.
Neşesiyle gelen ve bizi mutlu eden tum dostlara tesekkurler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Ben Kimim?

1981 Ankara doğumluyum. Üniversite de okuduğum bölüm ile ilgili bir gün bile çalışmayıp hep başka hayaller pesinde koştum. 2002 yılında mezuniyetimin ardından dünyanın en büyük ABD ' li ilaç şirketinde çalışmaya başladım. Satış temsilciliği, eğitim yöneticiliği, bölge müdürlüğü derken 10 yıl dolu dolu çalışmadım, yaşadım. 10 yılın sonunda geldim yeni maceralar için yol ayrımına. 6 yaşında bir prensesim,henüz karnımda kıpır kıpır dünyaya gelmeyi bekleyen bir prensim ve deliler gibi aşık olduğum bir kocam var. Hayatı, çocukları, yemek yapmayı, fotoğraf çekmeyi çok seviyorum. Konusmayı, yazmayı ve anlatmayı da...Kendim ve ailem için araştırıyor,okuyor ve deniyorum. Şimdi bunları sizlerle paylaşmak için anne görev başında.

İletişim

Detaylı bilgi için annegorevbasinda@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.