Pages

17 Mart 2014 Pazartesi

Amerika'da doğum yapmak için 8 sebep

Her geçen gün artıyor bebeğine çifte vatandaşlık sunmak isteyen ailelerin sayısı.
Önceden sadece ünlülere ait, lüks bir durum gibi düşünürdü insanlar. İtiraf edeyim ben de öyleydim.
Çünkü ünlülerin haberlerini duyarız da sizin benim gibi insanları duymayınca kimse gitmiyor gibi gelirdi. Oysa uzun yıllardır Amerika' ya doğuma giden pek çok insan varmış. Son günlerde ise bu sayı iyice artmış durumda. Tabi hem büyük, küçük sağlık firmalarının hem de evini annelere açmış insanların sayesinde oluyor bu artış.
Ayrıca sanmayın ki sadece bizim ülkemizden eğitim, sağlık vs gibi kaygılar sebebiyle Amerika' ya doğuma gidiliyor. İspanyolundan, Rusuna, Meksikalısından İngilizine kadar dünyanın her ülkesinden anneler doğum için Amerika' yı tercih ediyor. Ben Manhattan gibi inanılmaz göç alan bir metropolde doğum yapınca buna birebir tanıklık etmiş oldum.
İyi de o kadar para döküp, zahmete girip, yerinden yurdundan olmanın kime ne faydası var?
Biraz ondan bahsedelim bence.
1) Amerika topraklarında dünyaya gelen her bebek Amerikan vatandaşı olur. Hayatı boyunca orada yaşasın yada yaşamasın bir vatandaş olarak tüm haklara sahip kalır. Sağlık, eğitim, oy verme, yaşama ve çalışma, mülk edinme hakları vs.
2) Dünyanın %90 ülkesi Amerikan vatandaşlarından vize istememekte. Yani çocuğunuz Amerikan pasaportunu kaptığı gibi dünyayı dolaşabilir.
3) Amerika' da doğan çocuklar Amerikan Üniversitelerinden %80 lere veren oranda indirim kazanarak bu üniversitelerde okuma hakkına sahip olurlar. Hatta bazı üniversiteler kendi eyaletlerinde doğan çocuğa burs verebiliyor.
4) Yine Amerikan vatandaşı olan çocuklar devlete ait olan yaz okulları ve dil okullarından ücretsiz yararlanabilirler.
5) Amerikan vatandaşı da olsa çocuğunuz Türkiye' de yaşayacaksa daha da şanslı. Ülkemizin eğitim ve sınav sisteminin çocuklarımızı ne kadar zorladığı ve yıprattığı malumunuz. Türkiye' de her geçen gün sayıları artan özel okullardan bazıları ABD vatandaşı çocuğunuzu sınavsız bir şekilde kabul ediyor. Çocuğunuz SBS vs gibi sınavlarla uğraşmadan, strese girmeden, okulun, çocukluğun, gençliğin tadını çıkararak eğitim hayatına devam edebilirler.
6) Aynı durum Türkiye' deki üniversiteler için de geçerli. Çocuğunuz Türkiye' deki en iyi üniversitelere sadece yabancı öğrencilere uygulanan, çok az sayıda öğrencinin katıldığı sınavlarla giriş yapabilir.
7) Erkek çocuklar için isterlerse bedelli askerlik yapma şansı da doğmuş oluyor vatandaşlıkla birlikte.
Gelelim Amerikan vatandaşı çocuğun ailesine faydasının ne olacağına.
8) Çocuğunuz 21 yaşına geldiğinde anne, babası ve kendinden sonra doğan kardeşleri için Greencard ve Amerika' ya yerleşme hakkı için başvuruda bulunabiliyor.
Siz de emekliliğinizde gidip ABD ' ye yerleşebilir, çocuğunuz eğitim alırken yanında olabilirsiniz.

Nasıl? Değmez mi?

Dünyanın en iyi üniversitelerinden birinin fotoğrafı ile bitireyim. Kendisi Tom Ford vs gibi çok ünlü moda designerlarının okulu olup vatandaş değilseniz yıllığı 50 bin dolar olmaktadır... The New School Parsons ama Türkiye' de Parsons adıyla daha yaygın olarak tanınıyor.




- Posted using BlogPress from my iPhone

117 yorum:

  1. Elinize sağlık, samimi bir dille yazılmış, güncel ve bilgilendirici bir blog olmuş.
    Bu süreci Amerika'da değerlendirmek isteyen eşler tarafından okunması faydalı olabilir..
    Saygılarımla..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Umarım faydalanan çok sayıda aile oluyordur.
      Sevgiler.

      Sil
    2. Dogum yada baska sebeplerle Yolunuz Houston'a duserse lutfen sitemi ziyaret ediniz www.houstondakiralikdaire.com Handan Yolcu

      Sil
    3. Doğum yada başka sebeple yolunuz düşerse Houston Galleria'da ayni sitede Sahibinden 1+1 ve 2+1 full esyali kiralik daireler,kiraya elektrik,su,internet ve TV kablolu yayin dahil, araba kiralama secenekleriyle:arkadaş canlısı Türk komşu ve arkadaşlarla çok güzel vakit gecirebilir babysrus,HEB market,Galleria vb birçok merkezi yere yakın olması hayatınızı çok kolaylaştiracaktir. Houston ziyaretiniz kesinlikle eşsiz bir deneyime dönüşecektir. irtibat: Handan Yolcu handanyolcu@yahoo.com-713 5040236 www.houstondakiralikdaire.com

      Sil
  2. merhabalar bende 2000 yılında kızımı amerikada dünyay getirdimoğlum için faydalanacağını bildiğim için oğlumu türkiyede dünyaya getirdim kızım şimdilise çağına geldi türkiyede hangi okullar sınavsız alıyor amerikan vatandaşlarını bahsedermisiniz lütfen diğer bigilerde çok faydalı oldu teşekkürler bebeğinizi güle güle büyütün bu arada sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      Hangi ildesiniz? Araştırıp dönebilirim. Ama sanırım en doğru bilgiyi ABD konsolosluktan alabiliriz.

      Sevgiler.

      Sil
  3. ABD'de hiç bir üniversitede 80% oranında aşırı zeki ve çalışkan olmadıkça burs vermiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumlarınız için teşekkürler öncelikle. % 80 ' e varan indirimlerden kasıt burs değil. ABD vatandaşı olmayan biri 1000 dolar ödüyorsa bir okula, ABD vatandaşı olan kişi 200 dolar ödüyor. Özellikle doğduğu eyaletin okulları için geçerli olan durum bu.

      Sil
    2. Oyle birsey yok donemlik 10 oduyorda international ogrenci vatandas 6 oder ki herkes loan kullanir okul bittikten sonra takir takir geri alirlar dogru bilgi verelim nerden biliyosun deme sen dogurmussun ben yasiyorum

      Sil
    3. Vatandaş olunduğunda rahatlıkla resident olunabileceği için ciddi fark oluşuyor.
      Rastgele iyi bir üniversiteden link veriyorum resident - nonresident ve international farkına bakabilirsiniz.
      https://admissions.illinois.edu/Invest/tuition

      Sil
    4. Örn, Illinois universitesinde 4 senelik bilg mühendisliğinin, int.student için seneliği 57.000$
      Illinois resident için 33.000$

      Sil
    5. Gökhan bey merhaba,
      Uzun zamandır ilginelemiyordum blogla. Yorumunuzu şimdi gördüm. Çok bilgilendirici. Harika bişey yapmışsınız.
      Çok teşekkürler.

      Sil
  4. Meleklerime yanıt: Yurtdışında yaşayan ve çalışan çifte vatandaş Türk vatandaşlarının çocuklarının girdikleri sınavlar var. Size tavsiyem yurtdışında bağlı olduğunuz eğitim müşavirliklerine sormanız.

    YanıtlaSil
  5. merhabalar kendinden once dogan kardesler icin green kart hakki yok mudur? benim ilk cocugum türkiyede dogdu ikinciye hamileyim ve amerikada dogurmak istiyorum. tek tereddutum var o da ilk cocugumun gucenip gucenmeyecegi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Öncelikle ikinci bebeğiniz için tebrikler. kendisinden önce doğanlar için yok. Ancak şöyle bir durum var. Sonuçta anne-baba green card alıp vatandaşlığa geçtiğinde diğer çocuğu için de başvuruda bulunabiliyor. Yani ilk çocuğunuzu da siz green cardlı yapabilirisiniz.
      Gücenmez üzülmeyin ;)

      Hoşçakalın.

      Sil
    2. Merhaba,
      Kendisinden daha once dogan kardesi icin de sponsor olabiliyor. http://www.uscis.gov/family/family-us-citizens/siblings/bringing-siblings-live-united-states-permanent-residents

      Sil
  6. Merhabalar;
    Bizde doğumumuzu San Diego da yapmayı planlıyoruz hatta bunun için kişisel olarak ayarlamalar yapmaya çalıştık. Yaptığımız çalışmalarda bu işin bir turizm haline geldiğini gördük ve bir iki firma ile irtibata geçtik. Benim size sormak istediğim bu firmalar güvenilir mi? bize önerebileceğiniz herhangi bir firma var mı? ikinci olarak sormak istediğim amerikada doğumdan sonra çocuğa vatandaşlık kesin olarak veriliyormu? Çünkü bir doktor arkadaşımkesin bir dille verilmediğini bu yasanın değiştiğini dile getirdi bizimde aklımız karıştı. Bu konularda yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.. Şimdiden çom teşekkürederim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      Bir mail adresi iletebilirseniz yardımcı olmak isterim.

      Sevgilerimle.

      Sil
    2. Kadriye hanım benim de firma konusunda tavsiyeye ihtiyacım var, kandırılmak istemiyorum. email adresim:esramath@gmail.com
      cevap yazarsanız cok sevınırım. tesekkurler

      Sil
  7. Merhabalar...Eşimin yüksek lisans programi dolayısıyla amerika michigan eyaletine gidecegiz ocakta ve ben hamileyim :) martta doğumum var. ..aslinda çok büyük bir şans ama ben çok korkuyorum. ..ingilizce bilmiyorum doğumda ne yaparım, derdimi anlatamam ki ve 2 tane dünya güzeli kızım var onlarla hastanede yapabilir miyim...içtenlikle cevaplarsaniz çok sevinirim... çok teşekkür ederim. ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Öncelikle bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almanızı dilerim. Yanınızda size yardımcı olabilecek kimse yok mu acaba? (anne,kardeş, kayın valide gibi) Dil konusu sorun olmazEşiniz yanınızdaysa o size tercümanlık yapar. Ancak kızlarınızı hastaneye belli saatlerde alırlar ve sınırlı olur diye düşünüyorum. Yani mutlaka onlarla ilgilenecek birileri olmalı bence.

      Sevgilerimle.

      Sil
    2. Dogum yada baska sebeple yolunuz Houstona duserse Galleria’da ayni sitede Sahibinden 1+1 ve 2+1 full esyali kiralik daireler,kiraya elektrik,su,internet ve TV kablolu yayin dahildir, arkadaş canlısı Türk komşu ve arkadaşlarla çok güzel vakit gecirebilirsiniz, BabysRus,HEB market,Galleria vb birçok merkezi yere yakın olması hayatınızı çok kolaylaştiracaktir. Houston ziyaretiniz kesinlikle eşsiz bir deneyime dönüşecektir. irtibat: handanyolcu@yahoo.com telefon+ 1 713 5040236 www.houstondakiralikdaire.com

      Sil
  8. merhaba, Amerika'da yasanın değiştiğini ve doğumdan 6 ay önce gelmek gerektiğini duydum. Bilginiz var mıdır?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,

      Yasanın değişmesi yaklaşık 5 yıldır gündemde. Ancak hala değişmedi. Daha uzunca bir süre de değişecek gibi görünmüyor.

      Sevgiler.

      Sil
    2. sen oyle zannet trump amerikadaki sahte dogmus sahislardan geri almaya basladi bile, passport bile verilmiyor

      Sil
  9. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,

      Yorum ve katkınız için sağolun. Ancak belirtmek isterim bunlar benim söylemlerim değil çifte vatandaşlara verilmiş haklar.

      Sevgilerimle.

      Sil
    2. Öncelikle derinlemesine araştırma yapmadan insanlara yanlış bilgi vermemenizi öneririm. Türk anne ve babadan olan doğumla Amerikan vatandaşlığı kazanmış çocuklar için Üniversiteye giriş şartlarını YÖK' e bilgi edinme yolu ile (bimer) sorduğunuz zaman, ya da bildiğiniz devlet üniversitelerini telefon ile arayıp sorduğunuz zaman (Boğaziçi, YTÜ v.s.) gelen cevabın çocuğunuzun liseyi yurt dışında okumaması durumunda Yabancı öğrenci kontenjanı ile okullara kabul edilmediği olacaktır.
      Türkiyedeki liselere SBS olmadan girmesi ise gene olanaksızdır. Amerikan koleji olan Robert Kolejini telefon ile arayıp sorduğunuzda SBS den yüksek puan alamayan yabancı öğrencilerin okula gene kabul edilmedğini öğrenebilirsiniz.
      Ben de Amerikada çocuğumu dünyaya getirmeyi düşünen biriyim. Bu yüzden ilgili yerleri defalarca telefonla aradım ve yazılı başvurularımın cevabının gelmesini haftalarca bekledim. Ama malesef gelen yanıtlar bu yönde. Türkiyede herhangi bir eğitim avantajı sağlanmamaktadır. Amerikada okutmayı düşünüyorsanız tabiki de yapacağınız en mantıklı hareket olacaktır.

      Sil
    3. Gelen cevaplardan örnek, YÖK'ün cevabı bilgilerinize;

      bilgiedinmeyanitlama@yok.gov.tr
      To me Jan 22 at 12:19 PM

      Kurulumuzun www.yok,gov tr adresinde yer alan Öğrenci başlığı altındaki Kendi İmkanları İle Eğitim Alacaklar kısmında yer alan “Yurtdışından Öğrenci Kabulüne İlişkin Esaslar” da yurt dışından öğrenci kabulü kontenjanlarına başvurabilecek adaylar belirlenmiştir.
      T.C uyruğundan bulunanlar ile uyruğundan biri T.C olan çift uyrukluların; 01/02/2013 tarihinden önce yurtdışında ortaöğretime devam ederek ortaöğretiminin (lise) son üç yılını KKTC hariç yabancı bir ülkede tamamlamaları halinde veya lise eğitimlerinin tamamını yurt dışındaki liselerde (KKTC liseleri hariç) görmeleri halinde yurt dışından öğrenci kabulü kontenjanlarına ilgili üniversitenin kriterlerini sağlamaları şartıyla başvurma hakları bulunmaktadır. Değerlendirmeler ilgili üniversitelerce yapılmaktadır.

      Söz konusu çift uyruklu öğrencilerin lise eğitimlerini Türkiye'de görmeleri halinde yükseköğretim kurumlarına girişleri ÖSS'ye katılarak başarılı olmaları halinde mümkündür.

      Sil
    4. başka bir cevapları, sanırım sorumu tam anlayamamışlardı ve kktc için sorduğumu sandılar ;

      Kimden:
      Tarih: 14 Ocak 2015 15:31:03 GMT+2
      Konu: Bilgi Edinme Başvurunuz

      01/02/2013 tarihli Yükseköğretim Genel Kurul toplantısında alınan yetkiye dayanılarak, Yükseköğretim Yürütme Kurulu’nun 13/02/2013 tarihli toplantısında kabul edilen Yurtdışından Öğrenci Kabulüne İlişkin Esaslar ile KKTC uyruklu olup; KKTC’de ikamet eden ve KKTC’de ortaöğrenimini tamamlayan GCE AL sınav sonuçlarına sahip olan veya sahip olacakların yurtdışından öğrenci kabul kontenjanlarına başvurularının kabul edilebileceği; GCE AL sınav sonuçlarına sahip olanlar dışındaki K.K.T.C. uyrukluların yurtdışından öğrenci kabul kontenjanlarına başvurularının kabul edilemeyeceği karar altına alınmıştır.

      Sil
    5. Bilgilendirmlerinizi için teşekkürler. Hayat tercihlerinizden ibarettir. Aynı şekilde kararlarınız da hayata bakışınızdaki tercihlerinizle bağlantılı.
      ben kendi adıma çocuğumun Türkiyedeki okullarda bedava okuması için Amerika' da doğum yapmadım. Ben çocuğum dünya vatandaşı olsun istediğim, yarın bir gün isterse gitsin orada yaşasın, ona bir alternatif sunmuş olayım diye doğum yaptım. Bu nedenle de eğitim konusunda Türkiye'de bir avantaj kazanıp kazanmaması hiiiiççç sorun değil benim için. Sizin için çoook önemli ise ABD'de doğumu tercih etmezsiniz.

      İyi dileklerimle...

      Sil
    6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  10. Merhaba bende ilk oğlumu abd Texas ta doğum yaptım. Sonrasında türkiyeye donus yaptık oğlum 1. Sınıfa başladı .bende türkiyede eğitim için olabilecek bir avantajı varsa öğrenmek isterim ilkokul için yada ortaokul icin

    YanıtlaSil
  11. Merhaba bende ilk oğlumu abd Texas ta doğum yaptım. Sonrasında türkiyeye donus yaptık oğlum 1. Sınıfa başladı .bende türkiyede eğitim için olabilecek bir avantajı varsa öğrenmek isterim ilkokul için yada ortaokul icin

    YanıtlaSil
  12. Gelen cevaplardan örnek, YÖK'ün cevabı bilgilerinize;

    bilgiedinmeyanitlama@yok.gov.tr
    To me Jan 22 at 12:19 PM

    Kurulumuzun www.yok,gov tr adresinde yer alan Öğrenci başlığı altındaki Kendi İmkanları İle Eğitim Alacaklar kısmında yer alan “Yurtdışından Öğrenci Kabulüne İlişkin Esaslar” da yurt dışından öğrenci kabulü kontenjanlarına başvurabilecek adaylar belirlenmiştir.
    T.C uyruğundan bulunanlar ile uyruğundan biri T.C olan çift uyrukluların; 01/02/2013 tarihinden önce yurtdışında ortaöğretime devam ederek ortaöğretiminin (lise) son üç yılını KKTC hariç yabancı bir ülkede tamamlamaları halinde veya lise eğitimlerinin tamamını yurt dışındaki liselerde (KKTC liseleri hariç) görmeleri halinde yurt dışından öğrenci kabulü kontenjanlarına ilgili üniversitenin kriterlerini sağlamaları şartıyla başvurma hakları bulunmaktadır. Değerlendirmeler ilgili üniversitelerce yapılmaktadır.

    Söz konusu çift uyruklu öğrencilerin lise eğitimlerini Türkiye'de görmeleri halinde yükseköğretim kurumlarına girişleri ÖSS'ye katılarak başarılı olmaları halinde mümkündür.


    Paylaştığınız için çok çooook teşekkürler... Hiç bir sitede ABD vatandaşlığının dezavantajları doğru düzgün yazılmıyor.

    YanıtlaSil
  13. Ben ABD'de sağlık hizmetlerini bilen biriyim. Oranın vatandaşı dahi olsanız fakir değilseniz devlet sağlık giderlerinizi karşılamıyor. Herşey parayla... Doktorlara soru sormak için bile danışma ücreti ödüyorsunuz bir çok eyalette. O yüzden insanlar hasta olmamak için daha çok spora yöneliyor bu ülkede...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süpersiniz aynen dogru los angelesta yasayan bir türk aile olarak size katıldıgımı bildirmek isterim. Burda fakir değilseniz saglık parayla ve yine fakir degilseniz adım atmanız para demektir.

      Sil
    2. butun olay mal ve mulkunuze el koyulacagidir, bunlari sonradan anlayacaksiniz yoksa varmi amerikada herkes vergi versin sen turk gel cocuk dogur beles vatandaslik al , bu turkiyede olsa o insanlari keserler

      Sil
  14. Naz
    Arkadaşlar 2 gön evvel evimize döndük. Doğumumu Sandıego da Melih Kurtuluşla yaptım. Burnumdan fitil fitil geldi, özellikle normal doğum plalayan pasası kısıtlı olanlara kesinlikle tavsiye etmiyorum. Soğuk ve sezeryancı doktorun teki. Ufacık labratuar için sanki ofininin altında yokmuş gibi bizi 1 saat uzaklıkda bir yere gönderip durdu. İlk başta anlamadık herhalde burada olmak gerek diye sonra şirketle gelen bir aile ile tanıştık onlar söylemezlermi niye o kadar uzağa gidiyorsunuz diye! Bize başta söylediği 1 ultrason yapacağız işi yalan her seferinde 199 dolarlık yok bebek böyle yok bebek şöyle toplam 6 ultrason yaptı. Ofisinde Banu diye bir kıza işleri yaptırıyor oda dünyadan bir haber. Kimliği çıkarmak ayrı sorun pasaport ayrı sorun. Kendisinede söyledim memnun değilim neden sezeryan diye tuturdunuz düye yok efendim en sağlıklı yolmuş . Kafa nerde olursa olsun aynı, yarı ingilizce yarı Türkçe ancak zırvalıyor. Memnun kalmadım herkezede haber vereceğim. Nazlı Yıldız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok geçmiş olsun. Bilgilendirme için teşekkürler.

      Sil
    2. Yazımı görürseniz hemen bilgi verir misiniz hangi şirket bu .ben de amerika da doğumu planlıyordum

      Sil
    3. Naz hanima katılıyorum. Bende tesadüfen bu adamda doğum yaptım. Hem çok para alıyor hem hiç ilgilenmiyor. Bende peşin tüm parayi aldı normal doğum başladığı ve rahim 6 Cm açıldığı halde sezeryan için diretti ve çocuğum 2 gün yoğun bakımda kaldı hiç ilgilenmedi. 8nsan tüccarı bir adam o. Aracı firmanın lütfen sorun ve sakin bu adama gitmeyin sakin

      Sil
    4. o melih gotvereni sahtekardir, bunlarin hepsi kolayca para yapmak icin sizleri kurban ediyolar, kadriye en buyuk fahise

      BAKIN
      SIZIN COCUGUNUZ HIC BIR ZAMAN U,S CITIZEN DEGILDIR
      passort ve kagitlar isaretlidir, bunlar sadece sizin ulkenizdeki mal ve mulke paraya vegi ve el koymak icin verilir bunu cok ileride anlayacaksiniz,
      sadece bekleyin

      Sil
    5. senin amacın nedir? Burdan bilgi almaya calısan insanlara neden saçma sapan şeyler yazıp moral bozuyorsun.

      Sil
  15. Kadriye hanim, hangi eyalette ve hangi hastane de dogum yaptiniz? Burdan giderken ucakla yolculuk sizi zorladi mi? Nerde kaldiniz ve dogumdan ne kadar zaman sonra donus yaptiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba,

      diğer postlarda tüm detaylar mevcut. inceleyebilirseniz sevinirim.

      sevgiler.

      Sil
  16. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  17. Merhaba Kadriye Hn. bizde abd doğum yapmayı düşünüyoruz. konu hakkında bilgilerinizi (hastane, eyalet konaklama, aracı acenta seçimi) paylaşabilir misiniz?
    muratyildirima@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Murat bey,

      Blogda bulunan diğer postlarda tüm bilgiler mevcut. Okuduktan sonra hala sorularınız olursa memnuniyetle yanıtlamaya çalışırım.

      Sevgiler.

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  18. Merhaba Kadriye hn.

    Onerebileceginiz araci firma var mi?

    Tesekkurler

    YanıtlaSil
  19. Herkezin bilgisine lutfen dikkat edin.
    6 gun evvel giriste geri cevrildik. Toledo merkezli dogum icin amerika diye bir sirketle yazistik, size giriste gostermeniz icin mektup verecegiz, girisiniz garati kimse bizim gibi yapmaz vsvsvs inandik, paramizi yatirdik, kontrat yaptik, testleri gonderdik hersey yolunda gorunuyor elimize giriste gosterecegimiz mektup geldi, bndik ucaga rahatiz nasil olsa geri cevrilme korkumuz yok, hop gumrukde adam elinizi kolunuzu sallayarak iceri giremezsiniz size bu mektunu kim verdi , odaya aldilarmi bizi, zaten karnim burnumda polis ustune polis, baktilar tam anlamiyoruz bu sefer Turk bir polis geldi, korkmayin anlatin diye. Anlattik durumumuzu adam bu sekilde iceri girmek yasal degil, hicmi arastimadiniz diye azarlamazmi. Napicagimizi sasirdik, kadini ariyoruz cevap yok ama onunda bilgilerini aldilar. Butun gun 24 saat havaalaninda bekledik sonra Istanbul ucagina polis esliginde bindik, rezillik bin parca. Orda dogsundan gectik, paramizi alma pesindeyiz. Iyi arastirin bizim gibi rezil olmayin, heryere yazacagim, herkeze soyleyecegim, bu nasil insanlik, Hamile kadinim, insan utanir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu mümkün degil gectigimiz nisan ayinda dogumumu dogum icin amerika sirketiyle toledo da yaptim.. ve dogum belgelerimi gosterdigimde tesekkurlerle beni havaalanindan gecirdiler.. bu muhtemelen rakip bir firmanin yorumudur..bu şirketle hersey sıkıntı olabilir ama yasal giris asla..

      Sil
    2. Yukaridaki Isimsiz yoruma istinaden, DOGUM ICIN AMERIKA sirketi tarafindan yapilan aciklamadir;
      Iddia edildigi uzere bir giris hikayesi kesinlikle ASILSIZDIR. Boyle bir durum ASLA yasanmamistir.
      Bugune kadar TEK BIR hamilemiz bile kapidan dondurulmemistir. On yildir HATASIZ yaptigimiz isimiz gururumuzdur.
      Bilakis, ailelerimize koklu ve guvenilir Amerikan sirketi ile dogru adim attiklari icin tesekkur edilir. Yuzlerce ailemiz bunun kanitidir.
      Amerika'ya, Dogum icin YASAL beyanla giris yapabileceginiz tek isim olmanin gururunu tasimaktayiz. Rakiplerimizin cirkin bir saldirisi olarak kabul ettigimiz yazinin delillerle desteklenmesi veya yorumun kaldirilmasi icin blogger Kadriye Hanim'da uyarilmistir.
      Yorumu yapan kisi veya kisiler adina yasal islemlerimiz baslatilmistir.
      Ayrica,
      Magdur oldugunu iddia eden isimsiz kisiden istegimiz deliler;
      1/ iddia ettigi gibi,
      bize yaptigi odemenin dekontu
      Veya
      2/ iddia ettigi sekliyle,
      gidis ve geri gonderilis bileti
      Veya
      3/ iddia ettigi gibi,
      kendisine sirketimiz tarafindan yazilan mektup ( ki mektup ile yasal giris yapilir mi,)
      Yine ayni blogda yayinlamasidir.
      Bugune kadar yasal sekilde yanimiza gelen ailelerimize tesekkur ederiz.

      DOGUM ICIN AMERIKA

      Sil
    3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    5. bu gercek artik butun her milleten insani tutukluyorlar
      hey baskan TRUMP haberiniz yok galiba...

      mehtap yalcinkaya istersen sana Chicago ORD deportation documantlarini gondereyim sahetekar orospu

      Sil
  20. Kesinlikle yalan ve asılsızdır.

    Bizde Ocak ayında doğum yaptık ve gayet mutlu ve güven çerçevesinde oluştu herşey.
    Facebook ve İnstagram da Aralık-Ocak- Şubat paylaşımlarını görebilirsiniz.

    Kesinlikle Yasal geliniz. Türk şirketleri işin şov ve yalan kısmında.
    İkinci çocuğum olsa yine Toledo Doğum İçin Amerika'yı tercih ederim.

    Size ulaşmaya çalıştım ama bulamadım numaranızı. Böyle birşey kesinlikle yoktur.

    Tuğba - Bülent Yıldız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu şirketi koruyan herkes neden 7 eylülde yorum yaptı?
      sanki anlaşıp topluca yazılmış gibi.
      tarihleriniz farklı olsa inandırıcı olabilirdiniz belki: ama anlaşıp aynı güün birbirini takip eden saatlerde yorum okuyunca insanın inanası gelmiyor :)

      Sil
  21. Selcen-Fehmi Dönmez7 Eylül 2015 09:07

    Yorumu okurken cok üzüldüm. 10 gün oldu bebeğimizle eve döneli. Ve şunu söyleyeyim hayatımızda verdiğimiz en doğru karardı dogum icin amerika ile tanışıp dogumumuzu toledo da gerçeklestirmek. Gercek kisi ve kisilere facebook uzerinden ulasabilir ve orda dogum yapan benim gibi arkadaşlarımin yorumlarini esas alabilirsiniz. Meyve veren agac taslanir. Asilsiz bir yorumdur.

    YanıtlaSil
  22. Merhaba,

    Amerikada yasal doğumun tek adresi Mehtap hanım'ı karalamaya çalışanlara cevabımdır.
    Şubat ayında 'belgeleriniz var mı?' diye soran memura Mehtap hanım'ın gönderdiği belgeleri göstererek 3 dakikada giriş yaptık.
    Doğum maceram an be an facebook sayfasında var,oradan nasıl güven ve sevgi içinde olduğumu görebilirsiniz.
    Yine dogum yapacak olursam yine Toledoya gider,Mehtap hanım'ın elini tutarak doğum yaparım.
    Herkese sevgiler.
    Burçin Özbayrak

    YanıtlaSil
  23. yorumları kim yazdıysa ya da kimler için yazdıysa,kendisini tanıtıp eğer yaşadıklarını net bir şekilde belgelerİle açıklamazsa iftiracı durumuna düşecektir. Biz 20 gün önce oğlumuzla birlikte son derece mutlu ve sağlıklı olarak Türkiye'ye dönen bir çift olarak , DOĞUM İÇİN AMERİKA VE MEHTAP HANIM'ın Amerika' da doğum yapmak için en ideal organizasyon olduğunun bizzat şahitleriyiz. Bu sadece bizim memnuniyetiz olmayıp bizimle orada bulunan 5-6 çiftin de memnuniyetinin ifadesidir. Bu konuda sorusu ve tereddütü olanlar lütfen bana yazsınlar. Selamlar. Recep Bekdemir

    YanıtlaSil
  24. Adsiz'a,


    Oncelikle asagidaki sorularimi  yanitlamanizi rica ederim. Zira yazdiklariniz cok ciddi bir durumdur.  Her yere bu durumu yazacagim demissiniz. Bu durumda; 


    1.  Isminizi neden yazmadiniz?  

    2. Yazdiklarinizi ispatlamanizdir dogru olan .  Kontrat vs bunlari da refere edin.


    Ben, esim ve bebegim Dogum icin Amerika ile ciktigimiz dogum yolculugundan doneli 2 hafta oldu. 10 dakika bile surmedi ulkeye giris yapmamiz. Gumrukteki memurla sohbet ederek sakalasarak ulkeye giris yaptik. Dogum icin Amerika'nin gonderdigi evraklar fazlasiyla yeterli oldu.

    Bu sebeple yazdiklarinizi okuyunca cok sasirdim. Cunku boyle birsey mumkun degil. Ispatlamadan sadece lafla bu sekilde hicbir kurum/kisi hakkinda ithamda bulunamazsiniz. Sizin yaptiginiz, karalamadan baska birsey degildir. 


    Blogun sahibine: Bu tarz yazilari suzgecten gecirmenizi rica ederim.



    Aysun Adsoy YILDIZ 

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin daha DHS le isin baslamadi, bekle goreceksin TRUMP var

      Sil
  25. Merhaba , şu an şok yaşıyorum !!!! 2012 yılında Toledo da Mehtap hanımın yanında çok problemli bir hamilelik olmasına karşın inanılmaz huzurlu ve güvenilir bir şekilde doğumu gerçekleştirdik. Kendisine sonsuz minnet borçluyum ve bu yazılan çirkin suçlamayi görünce kayıtsız kalamadim . Yazdıklarının altına ismini bile yazmaktan aciz bu zavallı şahısi anlamaya çalışsam da başaramiyorum . Ben tüm amerikada doğum macerami kendi blogumda kaleme aldım . Mehtap hanımın da ne denli cefakar kıymetli bir insan olduğunu fotoğraflar ve yaşadığımız hikayelerle inceleyebilirsiniz . www.indigomommy.com blog adresim . Yaşamdaki en korkunç şey sanırım iftira . Neticede bir yalan !!! Yazıklar olsun ki insanlar başkalarını karalayarak kendileri adina bir basari elde edebileceklerini sanıyor . Mehtap hanımın yıllardır aynı heyecan ve aşk ile işini başarılı bir şekilde sürdürüyor olmasını Kıskanmak ve çirkin bir şekilde karalamak ise acizligin bir adım dahi ötesine geçememektedir. Zehra Takmaz Gülşen

    YanıtlaSil
  26. 28 Temmuz'da Toledo'dan Doğum İçin Amerika'nın gönderdiği evrakları sunarak, (herşeyin cevabı bu evraklarda zaten var.) yasal beyan yaptığımızdan dolayı teşekkür edilerek ülkeye giriş yaptık. Halen Toledodayiz. Buraya geldikten sonra herkes ayni amacla geldigi icin aile gibi oluyor. Kimin ne zaman gelecegini, kimin dogumunun ne zaman oldugunu takip ediyor. Sizin soylediginize gore, 18 Agustos gunu geri cevrilmissiniz. O gun gelmesi beklenen bir kisi yoktu. Bu bile yazdiklarinizin gercek olmadigini gosteriyor. Amerikada Dogumu arastirirken bu blog'u bizde okumustuk. Insan yazilanlardan etkileniyor. Dogum Icin Amerikayla gelmeyi dusunenlerden ricam, facebook sayfasini da takip etmeleri. Herseyi tum gercekligiyle gorebilirsiniz. Mehtap Abla, buraya gelince dogumda 2. Bir anneniz veya esiniz olup elinizi tutuyor. 2. bir cocuk dusundugumuzde kesinlikle yine Dogum Icin Amerika'yi tercih edecegiz.
    Sezin-Kerem-Peri AYBAR

    YanıtlaSil
  27. Mehtap Yerce Yalcinkaya öyle bi kadın ki bırakın hamile bi bayanı, düşmanı dahi olsa havaalanında çaresizce bırakmazz, her kim yazdıysa , insan allahtan korkar böyle bi hikaye yazmadan önce, yazıklar olsunn...

    YanıtlaSil
  28. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  29. Merhabalar Ben birşey merak ediyorum. Bebeğimiz amerikan vatandaşı olduktan sonra avrupa ülkelerine girişte hangi belgeleri ibraz ediyoruz? Amerikan pasaportunda anne babasmi yer almıyor çünkü...

    YanıtlaSil
  30. Lutfen bilgi verin. New York merkezli avukat arkadasimiza verdiginiz yazinin gercek olup olmadigini sordum, Gursoy Law Firm. Bana yasa geregi hic bir hastane ve doktorun sahsen kayit olmadan (SAHSEN ABD'DE OLUP KAYIT YAPIP IMZAYI BEN ATMADAN) herhangi bir yazi veremeyecegini isin hic bir yasal gerekcesi olmadigini ve hatta dolandiricilik oldugunu soyledi. Bu sekilde hic bir durust kisi veya sirket calisamaz, bu sekilde giris garantisi kimse veremez dedi. Lutfen anne adaylari ile neye istinaden, garanti veriyorsunuz paylasin. Tesekkurler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zuhal Hanım,

      Bu soruları bana değil Benim blogumu kendine reklam yeri olarak kullanmaya çalışan, bir gün içinde onlarca tanıdık Yada müşterisine bloga yorum bıraktıran Mehtap Hanım denilen şahsa soruyorsunuz sanırım.
      Çünkü kendisi sizin de söylediğiniz gibi bu şekilde bir hizmet verdiğini ve ABD'ye girişte bunun yasal OLDUĞUNU iddia ediyor.
      Kendisi bu torunlarınızı görüyorsa cevap verecektir zaten. Zira bu Alanları pek kaçırmıyor.....
      Ancak benim yorumumu sorarsanız ben de daha önce hiç doğum evrakları ve sözleşmelerle ABD'ye doğum için girme diye bir şey duymadım.
      Sevgiler.

      Sil
    2. Kadriye hanim bnmde sze birkac sorum olacak rica etsem bana mail atarmsniz?
      semayldz@icloud.com
      Cok onemli geri donus yaparsaniz cokmmemnun olurum sagolun

      Sil
    3. kadriye cok buyuk pisliksin

      Sil
  31. Zuhal Seckin - ‎Dogum Icin Amerika
    17 saat ·
    Siz hangi hasten ve doktordan gumrukde verilmek uzere belge veriyorsunuz? Ben Amerika'da NY immigration avukati ile gorustum, emin olmak icin veridiginiz belgenin hic bir yasal islem icermeyecegini belirttiler. Avukat gursoy law. Kapida boyle bir belge islemez dendi, geri cevrilirsiniz diye bilgi aldik. Bu durumda sirketinizin veya sizin bilgilerinizimi eriyoruz? Nasil garanti alabilecegiz?
    Beğen Yorum Yap Paylaş
    Yorumlar
    Dogum Icin Amerika
    Dogum Icin Amerika Hastane ve doktor belgesi yeterli olmaz Zuhal Hanim Avukatiniz dogru soylemis.
    Beğen · Yanıtla · 16 saat · Düzenlendi
    Zuhal Seckin
    Zuhal Seckin O zaman ne belgesi veriyorsunuzda gumrukde elinizi kolunuzu sllayarak gecebilecegiz. Konustugum her firma ve avukatlik ofisi yaptiginiz isin yasal olmadigini soyluyor. Neden ucreti aldikdan sonra bilgi verecegiz diyorsunuz? Tum diger sirketler bilgi verirken. Giriste problem oldugunda havaalanina gelip gumruk ile konusuyormusunuz?
    Beğen · Yanıtla · 1 dk.
    Zuhal Seckin

    YanıtlaSil
  32. Dogum icin Amerika-----Facebook sayfanizda sordugum soru ve sizin verdiginiz basit yanitlari neden sildiniz acaba? Beni kiskaniyorsunuz , bagciyimi kovuyorsunuz ne demek? Size adam gibi ne kagidi verdiginizi soruyoruz, aldigimiz cevap'a bakin!!!!!!!!!! DOLANDIRICILIK AMERIKADA BUYUK SUC ..... DIKKAT EDIN..... Cocugunun gelecegi icin fedakarlik yapan aileleri dolandirma calisma hangi insan yapabilir. Yazik size....

    YanıtlaSil
  33. Adı geçen şirket için benim de bir yorumum olacak: Amerika'da hizmeti aldıktan sonra fatura düzenleniyor. Sonuçta herkes için yapılan işlemler, kullanılan ilaçlar farklı. Hizmet tamamlandıktan sonra Mehtap hanım faturayı müşterileriyle paylaşmıyor öyleyse. Hizmet almadan peşin ödeme yaptığımızda, belki de fazla ödeme yapmış olacağız?? Bence bu da güven konusunda dikkat edilmesi ve sorgulanması gereken önemli bir nokta. Saygılarımla. Melek Kara

    YanıtlaSil
  34. doğum için amerika:))
    şaka gibisiniz yaaa..
    şirket çalışanlarınız hemen ardı ardına cevaplamışlar,hayır,yalan,ben yeni geldim,herkes çok memnun vs...
    suçluluk psikolojisi olsa gerek:)

    YanıtlaSil
  35. zuhal hanım sizin araştırmacı kişiliğiniz takdire değer,siz doğumu amerikadamı yaptınız?

    YanıtlaSil
  36. SAYIN KADRİYE HANIM ŞU DAHA SORULAN BŞR SORU VARDI SİZE ÇOCUĞUNUZUN ABD VATANDAŞI OLMASI İÇİN ANNENİN EN AZ 6 AY DIR ABD DE OLMASI İLE İLGİLİ YASA 5 YILDIR GÜNDEMDE AMA HALA ÇIKMADI UZUN YILLARDIRDA ÇIKMAYACAK HERALDE DİYE YAZMIŞSINIZ ACABA GÜNCE OLARAK SORUYORUM ŞU AN İÇİN BÖYLE BİR YASA VARMI

    YanıtlaSil
  37. Merhaba abd de doğum için hersey dahil ödediğiniz ücret nedir yardımcı olursanız memnun olurum.eda elvan

    YanıtlaSil
  38. Merhaba abd de doğum için hersey dahil ödediğiniz ücret nedir yardımcı olursanız memnun olurum.eda elvan

    YanıtlaSil
  39. merhabalar bizde eşimle kendi imkanlarımızla chicago da şubat ta kızımızı dünyaya getirdik herşey harikaydı son ana kadar hiç sorun yaşamadık ta ki dönüş için uçağa biniş kapısının önüne gelinceye kadar . Kapıda 2 polis bizi çevirdi amerikaya doğum için mi geldiğimizi vize alırken eşimin hamileliğini söylediğimizi yalan söyleyip vize aldığımızı ;girişte 15 gün kalırım deyip 7 hafta kaldığımızı söylediler sonra ödemelerimizi ispatlamamızı istediler ben de ödeme yaptığım makbuzları gösterdim daha sonra bu miktarın az olduğunu 60000 dolarlık ödeme yapmam gerektiğini kalan parayı kimin ödeyeceğini vs vs bir sürü hakaret ten sonra vizelerimizi Cansel edeceğini ve bir daha abd ye giremeyeceğinizi söylediler, neyse büyün mutluluğumuz Kursağımızda kalarak uçağa bindik eşim ağlıyordu iğrenç bi durum du uçağa 20 mt kala olacak iş değil di .Türkiye'ye döner dönmez amerikada ki tanıdıkları aradık onlar da böyle bişey duyduklarına inanamadılar polisin korkutmak için yaptığını söylediler ben vizelerimizin fotoğrafını çekti dedim hala içim de şüphe var dı ve şüphelenmekte çok haklıydım çünkü;Türkiye'ye geldikten 2 gün sonra konsolosluktan arayıp vizelerimizle ilgili görüşmek istediklerini söylediler bu hafta içinde eşinizle birlikte gelin dediler ben eşim rahatsız şimdi gelmem mümkün değil daha sonra gelsek olur mu dedim ,görevli de o Zaman pasaportlarınızı ptt kargoyla bize gönderin dedi mevcut vizenizle abd ye teknik olarak girmeniz mümkün değil dedi .Çok kötü moralimiz bozuldu kızımızın pasaportunu aldık ama çocuk tek başına abd ye gidemeyeceğine göre pasaport bi işe yaramaz ben hep birlikte abd ye yazları gider çocuğun ingilizcesini ilerletir üniversite yıllarında da kolay adapte olabileceğini hayal etmiştim tecrübeli arkadaşlardan ricam ; benim tekrar vize alıp alamayacağım hakkında yorum yapmalarıdır .hepinizin Mutlu olması dileğiyle Allah benim yaşadıklarımı kimseye yaşatmasın bir sürü para harcadım sonu böyle olmamalıydı :-(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu arada ben pasaportumu da konsolosluğa göndermedim ne yapacağımı bilmiyorum bi avukat arkadaşa sordum yazılı talep olmadan göndermene gerek yok dedi çok çaresizim bi fikri olan varsa yazsın lütfen Kadriye hanım bana yardımcı olabilir misiniz ? İngilizce sitelerden araştırdım Amerika dan avukat tutup vizeyi kurtarabilirsiniz diyor, Türkiye de böyle bir imkan var mı benim avukatım bu konuya hiç hakim değil ne yapmalıyım ?bilmiyorum.!

      Sil
    2. Merhaba dgn29, oncelikle bebeginiz saglikli bir sekilde kucaginiza aldiginiz icin tebrik ederim. Basiniza gelen olay uzucu, vizeleriniz iptal olmus olabilir ama eminim bir kac sene sonra yeniden vize alabilirsiniz. Ayrica bu konuda onemli olan siz degil bebeginizin gelecegi. Siz tatil seyahatlerinizi baska bir ulkeye de yaparsınız. O sizin ona boyle bir imkan sagladiginizi bildiginde cok mutlu olacaktır. Benim merak ettigim konu, polislerin size soyledikleri seyleri gercekten yaptiniz mi? Giriste 15 gun kaliriz deyip 7 hafta mi kaldiniz?

      Sil
    3. Merhaba, bu olay okuduğum en ilginç olaydı. Sanırım Chicago havalimanı polisleri biraz problemli.

      Rica etsem daha sonra ne olduğunu da paylaşabilir misiniz,
      vizeniz iptal mi oldu?

      Sil
  40. Arkadaslar cok istedim 2. cocugumuz Amerikada dogsun diye kac aydir arastir arastir en son Toledoya karar verdim, elimize gostermemiz icin belgede verdiler. Indim Chicagoda verdim kagitlarimi, cektilermi beni iceri , ne oldu demeden bir baktikki icerde benim haricim 10 kadin daha hepsi benim gibi ellerinde randevu belgesi, avukatdan yazi. Birde ben 27 haftalik hamileyim belli bile olmuyor, telefonlari aldilar, facebook sayfamiza kadar baktilar, siz boyle elinizi kolunuzu sallaya sallaya doguma geldim deyip elinizede kagit alip gelemezsiniz dedi sarisin bir polis, hepimizi 9:30 Istanbul ucagina bindirdiler. Esime iceri girme hakki verdi, benim vizemi utunde visa canceled with prejudice bir yazi bastilar, aglaya aglaya diger kizlarla geri donduk. Psaportmunu bile pilota vermis, o Istanbul'a inince elimize verdi geriye. Esim yalvar yakar ayni ucaga izin vermediler o arkadan 2 gun sonra gelebildi. O kadar kotu davrandilarki sanki adam oldurduk. Hala kendime gelemedim. Paramizi verecekmi kadin onuda bilmiyorum, tum parayi aldi, cok sasirdim cok sasirdim baska birsey demiyor. Parayami yanalim, orda adamyrine konulmamayami, 24 saat hamile hamile ucmayami kafam durdu. Bilseydim adam gibi baska kisiler var yapan onlari dinlerdim. Sebnem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok iyi yapmislar bu ne lan amerika cocuk dogurma tarlasimi
      trump zaten bunu kaldiriyor ve simdiye kadar boyle sahte dogmus olanlarinda bu sahte vatandasliklari alinacak,...su an mekisikali filan aliyorlar ,

      Sil
  41. Mehtap hanim hadi yazin buraya ben adimida yazayim Sinem - 7 Mayis 2016 THY 05 IST-CHICAGO ucaginda 10 Hamile geri gonderildi, verdiginiz yaziyla neden giremedik, simdi paramizi ne zaman vereceksiniz, mailere cvp vemiyorsunuz, bakiyorum burdan masallah cok reklam yapiyorsunuz, burda cevap verin. Inanmayan acsin THY sorsun, hepimizi perisan ettiniz. Yasal yolla, yasiyla gireceksiniz dediniz adamlar bize katil muamelesi yapti, elimzdeki kagida guldu!. Bizim aptalligimiz size inandik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sinem hanim,
      Cok gecmis olsun. Ne kadar para odediniz acaba ? Elinizde sozlesmeniz var miydi ? Yasal haklarinizi kullanabilirsiniz.

      Sil
    2. sizin gibi pisliklere az bile yapmislar bu ne lan herkse amerikada cocuk dogurmayami gelecek hahaaha

      Sil
  42. Benim anlamadığım toledoya giderken chicago ne alaka?

    YanıtlaSil
  43. Toledoya direk ucus yok, o alaka Esra- bende NY'den dondum, kabus kabussss dusundukce cildiracak gibi oluyorum. Erken dogum yapmadimya herhalde bu bebek erken dogmaz.Agla agla icim disima cikti, ben boyle bloglari bilmiyordum arkadasim soyledi yaz diye. Elimde hersey var, avukatdan yazi, doktor randevum, yatirdigim paranin dekontu, sozlesmem, benimki pis bir adam suratsiz ukala dinlemiyor bile, gecirdi iceri aldi telefonumu elimdekileri gitti saatlerce bekle bekle baska bir adam geldi ucak bu tarafda dedi bindirdi, pasaportu pilota vermis o bana gonderdi ucak kalkinca, yapayanliz perisan oldum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba bende şu an doğum için amerikadaykm atlanta gümrüğünden geçtim hiç bir sıkıntınyaşamadan ama doğum şirketleri tam bir dolandırıcı yöntemle sizi kandırıyorlar bunu soyleyebilirim ben kendim geldim bırakın belge vermeyi aksine karnımı saklayarak 34. Haftamda giriş yaptım umarım çıkışta bir sorunla karşılaşmam

      Sil
  44. Belge vermek nedir ya.tanıdıklarım göbeklerini saklayarak ve kendi imkanlarıyla bitter.tabiki biraz tuzluya mal oldu (2yil önce 30bin dolara) ama 2 çocuk ve bir yakiniyla gitti kaldı. Merkezi yer seçti diğer iki çocuğu sikilmasin diye. Esi de kadın doğum uzmani Ama başka de yapmak zorundaydı doğumu.... Çocuğumuza bırakacağımız en iyi miras onun geleceğine yapacağımız yatırımdır. Ev yada arsa çifte vatandaşlık gibi işine yaramayacaktir. Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Ben bu yıl kendi imkanlarimla gittim 23bin USD hastane faturası çıktı ama bir cent dahi odemedim üzerine wic,snap vb gıda ve nakit yardımı alıyorum bütün ailem turist vizesi ile gittigimiz halde Newyork state medicaid taraindan sigortalı. Giriş çıkışta hiç sorunda yadamadim. Hatta şeriflerle selfie yaptim. Doğum için aracı kullanmak aptallık sadece araştırmak yeter biraz dil biliyorsan zaten hastane ücretsiz çevirmen sağlıyor korkacak bir durum yok önemli olan süreçleri ve oranın kültürünü yaşam tarzını bilmek. Saygılar.

      Sil
    3. kendi imkanlarınız ile gittiğinizi yazışsınız. ben sadece sigorta kısmını nasıl halleetiiğinizi ve ödeme nasıl yapmadığınızı merak ettim rica etsem cevap yazarsanız seviniriz.
      dil vs sorun değil ama prosüdürleri bilen birinden bilgi almak her zaman denk gelmiyor.
      sizin bilgilerinizi paylaşırsanız bize çok yardımcı olmuş olursunuz
      saygılar

      Sil
  45. Doğum için Amerika Toledo mağdurlarına çok geçmiş olsun. Çok yakın arkadaşım bu firmayı tercih etti, bana da öve öve bitiremedi. Biraz detayı seven bir insan olduğumdan-malum avukatlık mesleğim gereği alışkanlık- ben sordukça detaylar beni hayrete düşürdü. Sözleşmeyi de gördükten sonra vadettiği ve gerçekleştirdiği hizmetlerin tektek üstünden geçtiğimde ise diyecek birşey kalmadı. Gitmiş olsaydınız bu defa başka hayal kırıklıklarınız olacaktı. Örneğin sözleşmede profesör diye yazan doktorun profesör olmadığı, örneğin 160 usd lık hızlı pasaport işlemi için 475 usd istendiği, yukarda bir yorumunda 10 yıldır yaptığını yazması, kendi anlatımıyla 12 yıldır yapması ama ne hikmetse yorumuyla destek verenlerinin Çoğunun 2015 yılında gitmiş, en eskisinin 2012 de gitmiş olması, sözleşmede söylenen 3 haftada bir ve doğum sonrası temizlik hizmetinin aslında hiç olmadığı, sözleşmede yazdığı gibi değil de bazı ailelerin(sanırım şanslı aileler bunlar) limuzin hizmetinden faydalanıyor olması gibi...Bunların tamamı lüks hizmet paketi alanlar için geçerli tabii. Yasal beyan dediği de şöyle, siz daha Amerika'ya gitmeden, hizmeti bile almadan hastanenin sizin adınıza kayıt yapıp düzenlediği düşük tutarlı fatura. Çünkü siz doğum ve hastane için kağıtta yazılandan daha fazla para ödüyorsunuz bu şirkete. Sadece Amerika değil, dünyanın hangi ülkesinde olursa olsun hasta olmadan, hizmet alınmadan fatura düzenlenemez yani yasal olmayan bir uygulama. Yani yasal olmayan işleme yasal beyan denmekte. Yapılan ödemeler için ise hiç fatura verilmiyor, hiç mahsuplaşılmıyor. Dürüstlüğe bu kadar önem verilen Amerikada tavsiyem doğru beyanla giriş yapmanız. Çıkışta tüm ödemelerinizi gösteren belgelerinizi yanınızda hazır bulundurmanız. Zaten Mehtap hanımın dediği gibi pasaport kontrolünde hastane faturasını gösterdiğinizde hiç sorun olmadan geçemeyebilirsiniz. Bazen şüphelendikleri, bazen de tamamen aradan seçtikleri yolcuları ayrı odaya alıp sorgulayabilirler. Buna da her zaman hazırlıklı olmalısınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Arkadasiniz gitti mi acaba ? Iletisim bilgilerini paylasabilir misiniz ?

      Sil
    2. siz zaten artik amerikaya giremessiniz, cocuklar zaten 18 yasina kadar vatandas sayilmazlar. 18 yasina kadar ulkedeyse aile altinda yasarlar, ulke disindaysa 18 yasi dogum gununden once amerikaya giris yapmazlarsa vatandasliklari yanar, sebebide her erkek 18 yasindan 25 yasina kadar u.s selective service system yani askeriyeye kayit olmak zorundadir,yoksa vatandas sayilmazlar..daha bunlari sonradan anlayacaksiniz,.beklemeniz lazim lol

      Sil
    3. bunlari zaten su anda U.S CBPde iste informasyonu

      U.S. Customs and Border Protection
      #190122-001825
      CBP reference number /under investigation

      Sil
  46. Vai jūs meklējat biznesa aizdevums? personas aizdevums, mājas aizdevums, auto aizdevums, students aizdevums, parādu konsolidācijai aizdevums, nenodrošinātu aizdevumu, riska kapitāls utt .. Vai tu esi bijis atteikts aizdevumu banka vai finanšu iestāde par jebkuru iemeslu dēļ. Mēs esam privāto aizdevēju, aizdevumus uzņēmumiem un privātpersonām ar zemu un pieejamu procentu likmi 2% procentu likmi. Ja ir interese? Sazinieties ar mums šodien pie (fredrickpetersonloan@gmail.com) un saņemt savu aizdevumu šodien
    Sveicieni,
    Fredrick Peterson investīcijas Team

    YanıtlaSil
  47. Ben bu yıl kendi imkanlarimla gittim 23bin USD hastane faturası çıktı ama bir cent dahi odemedim üzerine wic,snap vb gıda ve nakit yardımı alıyorum bütün ailem turist vizesi ile gittigimiz halde Newyork state medicaid taraindan sigortalı. Giriş çıkışta hiç sorunda yadamadim. Hatta şeriflerle selfie yaptim. Doğum için aracı kullanmak aptallık sadece araştırmak yeter biraz dil biliyorsan zaten hastane ücretsiz çevirmen sağlıyor korkacak bir durum yok önemli olan süreçleri ve oranın kültürünü yaşam tarzını bilmek. Saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Medicaid alanlar amerikaya artik giremez..cocukta bu problemleri yasacaktir..sizde anlamadiginiz bu ...bekleyin anlarsiniz

      Sil
  48. Biz de aracisiz kendimiz ayarlamaya calisiyoruz.
    23bin USD fatura cikmasina ragmen odeme yapmamaniz nasil oluyor?
    wic, snap yardimlari nedir detay verebilir misiniz.

    YanıtlaSil
  49. http://www.hurriyet.com.tr/abd-de-dogum-yapanlara-kotu-bir-haberim-var-26033544

    bu link teki haber doğru mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikel dogrudur, amerika bu sebepten kacak turist dogum yapanlara bunu veriyor cunku butun mal ve varligina el koyabiliyor, odemessen zaten amerika yok amerikadaysan hapis

      Sil
  50. Sevilay Burmacilar1 Mayıs 2018 15:04

    Biz kizimizi amerikada 2 ay önce doğurduk. Ne yalan söyleyeyim, yukarıda okuduğum korkunç hikayelerden allah bizi korumuş. Herşey çok yolunda gitti. 20 bin dolar toplamda harcamadığımızı zannediyorum. Danışmanlık şirketine verdiğimiz hizmet bedeli dahil.

    Zaten şirket bizden çok az birşey (tabiki onlarla konuşurken bunu söylemedim, belli olmaz yukseltirlerdi belki :) ) servis ücreti aldı ve tüm herşeyi biz ödedik, hastenesinden, pasaport işlemlerine kadar, doğrudan. Yani herşeyi gördük. Danışmanlık şirketi müthiş indirimler almıştı, ev kiralamada, hastane ve doktor da. Biliyorum, çünkü gitmeden kendimiz Memorial Herman hastenesine kendimiz telefonla sorup pazarlık yapmıştık. Çok farklı fiyatlar söylemişlerdi. Yani, bizim danışmanlık şirketine verdiğimiz hizmetler için servis ücretini zaten hastane indiriminden misli bir şekilde çıkarmış olduk. Daha ne isteyelim.

    Unutmadan, Houston'a gittik biz. Nilufer Hanim'in şirketini de yakın bir arkadaşımız önerdi. Zaten ters birşey çıkmayacağını biliyorduk ama bu kadar iyi dostluk kuracağımızı da beklemiyorduk Nilufer hanım ve ailesiyle, o da ayrı.

    Hereze Houston'u ve Nilufer Hanim'i gözü kapalı bir şekilde tavsiye ederim:
    www.amerikalibebegim.com
    Arayın, konuşun, tatli insanlar ve bu işte iyiler, yapamayacakları iş de yok valla.

    YanıtlaSil
  51. Ben de amerika doğum için eylül 2017 de gittim. Şu an kızım 10 aylık. amerikaya giriş de gümrük kontrol de hamile olduğum için annemi beni ve eşimi karakola aldılar. her şeyi sordular. ben tatil için geldiğimi iki hafta kalıcağımı söyledim. onlarda ya erken doğum yaparsam diye bizi bırakmak istemediler. bizde banka hesaplarımızı gösterdik ve böyle bir durumda yeterince paramız olduğunu hiçbir fatura ve vergiden kaçmayacağımızı ve hamile bir bayanın amerikaya girişini kısıtlayan hiçbir yasanın olmayacağını söyledik. tabiki 7 saat ayakta bekletildik, aç kaldık, üstüne üstlük ayaklarım davul gibi şişti. yani kısacası perişan olduk. pasaportlarımızda 10yıllık vize olmasına rağmen eşime 6 aylık giriş vizesi bana da 1 günlük vize verdiler.üstüne üslük 10 yıllık vizem de iptal edildi diye pasaportuma not düşüldü ama en sonunda 1 günlük de olsa giriş yaptık ve mülteci bile olsam amerikada doğurmaya kararlıydım. ama yapılan muameleye çok içerlendiğimi söylemeliyim. bu sebeple amerikada göçmenlik konularında uzmanlaşmış, türkçe de dahil 7 dil konuşabilen bir avukat buldum şansıma ve amerika göçmen bürosuna dava açtım. yapılan muameleden dolayı çok stres altında kaldığımı ve bebeğimin erken doğum riski taşıyabileceğini ve sağlıklı dünyaya getirebilmek için bir uçak yolculuğunu daha kaldıramayacamı beyan eden bir dilekçe ve doktordan aldığım stres altında erken doğum riski oluşabilir raporuyla birlikte dava açtım. sonuç olarak davayı kazandım. çünkü amerikada yasal olarak hamileyseniz ve stres altında kaldığınızı belirtirseniz %90 haklı görülüyorsunuz. sonuç olarak vizem uzatıldı, yasal olarak doğum yaptım. üstüne 10 senelik vizem de iptal olmuşken hakkım geri verildi. sadece bir kaç kere avukatla görüşme dışında bir şey yapmadım yani. son olarak şirketle gitmedik. san diego da scripps memorial hastanesinde melih beyde doğum yaptım. söyledikleri gibi melih beyin normal doğumlarında çok sıkıntı çıktığını kendi gözlerimde orda gördüm ve bunu da göz önüne alınca sezaryenle doğumu seçtim ilk ayda, erkenden seçtiğim için ücreti de indirimli oldu ve gerçekten hiç problemsiz doğum yaptım melih bey ilgilendi ayrıca hastane personeli inanılmaz ilgiliydi. ama melih beyde normal doğumu ben de önermiyorum. ayrıca airbnbden kendiniz ev kiralayabilirsiniz. ben kendim uber kullandım ama eşim geldiğinde hep araba kiraladık ve hollywood,las vegas gibi çevre yerleri 9 aylık hamile halimle sonuna kadar da gezdim. şirkete para vermediğimiz için bütçemiz de gayet uygundu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hangi havalimanından giriş yapmıştınız acaba?

      Sil
    2. siz oyle sanin birdaha amerikaya girmessiniz, cocugu zaten 18 yasina kadar vatandas saymazlar 18 yasinda DOS den gecmesi lazimdir\ bu kadar gecen zamanda Medicaid aldiysaniz vergiler filan hayatiniz kayacaktir ,
      bekleyin ogrenirsiniz

      Sil
  52. Oropsu Kadriye
    bu kadar insana sahte dogum yapmayi ogretirken abd hukumetinin bu sahislarin ev ve mallarina vergiden el koyacaginida soyluyormusun ?

    YanıtlaSil
  53. Ne iğrenç bi yorum russian dick! Sana ne elalemin fikirlerinden!

    YanıtlaSil
  54. Merhabalar yardımınıza çok ihtiyacım var Amerikan vatandaşı iki çocuğum var birisi lise 2 diğeri iki gün sonra liseleri giriş sınavına girecek yani şimdiye kadar Amerikan vatandaşı olmanın avantajlarından faydalanmak lütfen bizi bu konuda bilgilendirir misiniz.hangi özel okullardan indirim veya yardım alabiliriz

    YanıtlaSil

 

Ben Kimim?

1981 Ankara doğumluyum. Üniversite de okuduğum bölüm ile ilgili bir gün bile çalışmayıp hep başka hayaller pesinde koştum. 2002 yılında mezuniyetimin ardından dünyanın en büyük ABD ' li ilaç şirketinde çalışmaya başladım. Satış temsilciliği, eğitim yöneticiliği, bölge müdürlüğü derken 10 yıl dolu dolu çalışmadım, yaşadım. 10 yılın sonunda geldim yeni maceralar için yol ayrımına. 6 yaşında bir prensesim,henüz karnımda kıpır kıpır dünyaya gelmeyi bekleyen bir prensim ve deliler gibi aşık olduğum bir kocam var. Hayatı, çocukları, yemek yapmayı, fotoğraf çekmeyi çok seviyorum. Konusmayı, yazmayı ve anlatmayı da...Kendim ve ailem için araştırıyor,okuyor ve deniyorum. Şimdi bunları sizlerle paylaşmak için anne görev başında.

İletişim

Detaylı bilgi için annegorevbasinda@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.