Pages

28 Ocak 2014 Salı

Anne ve çocuk ilişkisini anlatan en iyi 5 film

Film izlemek en büyük hobilerimden biri. Bu yıl yapılacaklar listeme "daha fazla film izlemek " maddesini boşuna koymadım.;) Benim için film izlemek yepyeni, bambaşka dünyalara yolculuk etmek demek. Yeni insanlar tanımak, yeni hayatlara dokunmak demek.
Geçicem televizyonun karşısına, alıcam patlamış mısırımı kucağıma ve sıcacık battaniyemin altında başlıycam film izlemeye.
Zaten bu yazıyı yazmak, oğluş kucağımda bu hayalleri kurarken aklıma geldi.Mutlaka paylaşmalıyım dedim benim için çok özel, etkileyici bu filmleri sizinle.
Herkesin zevki farklı. Bunlar benim sinema zevkimden süzüp sizin için seçtiklerim.
İzlemeyenleriniz varsa şiddetle öneriyorum. İzleyenler içinse hem bir nostalji olmuş olur hem de belki tekrar izleme isteği uyandırır.
Keyifli seyirler...
1- Siyah Kuğu ( Black Swan ) ; 2010 - ABD
Yönetmen; Darren Aronofsky
Tür; Gerilim-Dram
Süper yetenekli bir balerin olan Nina ve eski bir balerin olan, hırslı annesi Erica 'nın çarpıcı hikayesi.



2- Diğerleri ( The Others )
2001 -
Tür; Drama- Gerilim
Yönetmen; Alejandro Amenabar
Kocasını savaşta kaybetmiş, güneş ışığı hassasiyeti olan iki çocuğu ile büyük bir konakta yaşayan annenin sıradışı hikayesi.



3- Kızım Olmadan Asla ( Not Without My Daughter )
1991- ABD
Tür; Dram
Yönetmen; Brian Gilbert
Kocasını memnun etmek için İran' a giden bir anne ve kızın yaşadığı esaretin sarsıcı hikayesi.



4- Panik Odası ( Panic Room )
2002- ABD
Tür; Polisiye-Gerilim
Yönetmen; David Fincher
Eşinden yeni boşanmış bir annenin kızıyla birlikte taşındığı yeni evlerinde başlarından geçenleri anlatan gerilim dolu bir hikaye.



5- Omuz Omuza ( Stepmom )
1998- ABD
Tür; Dram
12 ve 7 yaşlarında iki çocuğun üvey anneleri ile olan ilişkilerini anlatan güzel bir film.



- Posted using BlogPress from my iPhone

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Ben Kimim?

1981 Ankara doğumluyum. Üniversite de okuduğum bölüm ile ilgili bir gün bile çalışmayıp hep başka hayaller pesinde koştum. 2002 yılında mezuniyetimin ardından dünyanın en büyük ABD ' li ilaç şirketinde çalışmaya başladım. Satış temsilciliği, eğitim yöneticiliği, bölge müdürlüğü derken 10 yıl dolu dolu çalışmadım, yaşadım. 10 yılın sonunda geldim yeni maceralar için yol ayrımına. 6 yaşında bir prensesim,henüz karnımda kıpır kıpır dünyaya gelmeyi bekleyen bir prensim ve deliler gibi aşık olduğum bir kocam var. Hayatı, çocukları, yemek yapmayı, fotoğraf çekmeyi çok seviyorum. Konusmayı, yazmayı ve anlatmayı da...Kendim ve ailem için araştırıyor,okuyor ve deniyorum. Şimdi bunları sizlerle paylaşmak için anne görev başında.

İletişim

Detaylı bilgi için annegorevbasinda@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.