Pages

4 Mart 2014 Salı

İkinci ay aşılarımız da tamam.

Sabah 10 da Aile Sağlığı Merkezinin yolunu tuttuk. Oğluşun tam üç aşısı var bugün.
Verem, beşli karma ve pnönokok aşıları. Zor olanı verem aşısı.
Sol koldan yapıyorlar ve derinin çok altına inmeden yapılması gerektiği için dikkatli olunması gerekiyor. Hemşiremiz Demir' i yan çevirdi ve omzunu açıp " annesi, sımsıkı tut, kıpırdamasın " dedi.
Ben görev insanı zaten. Hemen denileni yaptım. Ama öyle bir çırpınıyor ki Demir, ben kan ter içinde kaldım. Zaten ben sımsıkı tuttuğum için mi aşı acıttığı için mi o kadar ağladı bilemiyorum;(
Neyse verem aşısı bitti. İki gün banyo yok. Ben bunu bildiğin için dün yaptırmıştım banyosunu. Kabuk oluşacakmış, kaldırmayın kabuğu denildi. Bir kaç ay da banyo yaptırırken aşı yerine dikkat edin diye eklendi.
Diğer iki aşı vereme göre çok kolay. Biri sağ biri sol bacağa yapıldı. Her ikisinde de minik bir ağlama oldu. Kolayca atlattık.
Aşı aralarında kucağıma alıp sakinleştirdim oğluşu. Bitince de hemen üzerini giydirip kaçarak uzaklaştık aşı odasından.
Şu an ana kucağında mışıl mışıl uyuyoruz.



Ateş olursa diye doktorumuz ateş düşürücü vermişti daha önce.
Bugün takipte kalıcaz bakalım.
38 dereceyi geçerse ilaç kullanıcaz.
Umarım çıkmaz ateşi oğluşun ve huzurlu bir gün geçirerek atlatırız bu aşı gününü.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Ben Kimim?

1981 Ankara doğumluyum. Üniversite de okuduğum bölüm ile ilgili bir gün bile çalışmayıp hep başka hayaller pesinde koştum. 2002 yılında mezuniyetimin ardından dünyanın en büyük ABD ' li ilaç şirketinde çalışmaya başladım. Satış temsilciliği, eğitim yöneticiliği, bölge müdürlüğü derken 10 yıl dolu dolu çalışmadım, yaşadım. 10 yılın sonunda geldim yeni maceralar için yol ayrımına. 6 yaşında bir prensesim,henüz karnımda kıpır kıpır dünyaya gelmeyi bekleyen bir prensim ve deliler gibi aşık olduğum bir kocam var. Hayatı, çocukları, yemek yapmayı, fotoğraf çekmeyi çok seviyorum. Konusmayı, yazmayı ve anlatmayı da...Kendim ve ailem için araştırıyor,okuyor ve deniyorum. Şimdi bunları sizlerle paylaşmak için anne görev başında.

İletişim

Detaylı bilgi için annegorevbasinda@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.