Pages

18 Ocak 2014 Cumartesi

Şahsına münhasır yeni yılda yapılacaklar listem.

En son yıllar önce, sanırım iş hayatına yeni başladığım dönemde yapmıştım. Üniversitede arkadaşlarla yaptıklarımızı saymıyorum. Çünki sadece yazmış, sonradan yazdığım ajandamı bile kaybetmiştim. Bu listelerden yapan pek çok insanın, yıl sonu hüsran listesi olarak listelerinin adını değiştirdiğini biliyorum. Ama gerçekçi yapıldığında sizi motive edecek, yön verecek, belki zorlayarak hedefe doğru itecek bir kaynak diye bakıyorum ben bu kez listeye.
Özetle uzun zaman oldu yeni yılda yapılacaklar listesi hazırlamayalı.
Bu kez çok başka bir bakış açısıyla, daha gerçekçi, kendi gücümü bilerek, hedeflerimi doğru koyarak bir liste hazırlıyorum. Hem yıl sonunda neleri, ne kadar başardım beni kontrol edecek bir mekanizma var artık. Blogum ve siz okuyucularım. Başlıyorum..
1- Demir' i tüm yıl emzirmek. Bu sayede oğluşum hızla ve sağlıkla büyürken ben de formumu geri kazanmaya bir adım daha yaklaşmış olucam.
2- Demir 6 aylık olduğunda çok önceden hazırladığım bebek yemek listemdeki tüm yemekleri oğluşuma özenle yapmak. Tariflerimi sizinle paylaşıcam merak etmeyin.
3- Kızım Loya' nın daha çok kitap okumasını, resim yapmasını sağlamak.
4- Loya' nın resim ve keman dersi almasını sağlamak.
5- Yeni yemek tarifleri denemek. Ve bunları canım kocama tattırmak.
6- Daha çok fotoğraf çekmek. Bu fotoğrafları telefonda bırakmayıp, elle tutulur albümler haline getirmek.
7- Daha çok kitap okumak.
8- Daha çok film izlemek. Ne ara olacak bilemiyorum ama sanırım uykudan kısmam gerekecek.
9- Blogum için daha çok yazı yazmak. Blogumu mutlaka geliştirmek.
10- Düzenli egzersiz yapmak. Eşimden yardım almam gerekecek. Demir ' i Akın' a teslim edip, açık havada yürüyüşlere çıkmak. Haftada en az 3 gün birer saat.
11- Açık havada yürüyüş planım yatarsa eve koşu bandı almak;)
12- Önümüzdeki 1 ay içinde web sayfamı hayata geçirmek. Ve yeni işime var gücümle odaklanmak.
13- Düzenli ve programlı olmak.
14- Sokak köpeklerine yardım etmeye devam etmek.
15- Daha az tüketmek. İhtiyacım olmayan hiçbir şeyi satın almamak, elektrik, su gibi şeyleri idareli kullanmak, dünyayı kirletmemek için daha dikkatli olmak.
16- Teknolojiyi sıkı takip etmek ve kullanmak.
17- Affetmek.
18- Karşılıksız sevmek.
19- Aileme ve arkadaşlarıma zaman ayırmak.
20- Kendimin ve ailemin beslenmesine özen göstermek.
21- Sağlık kontrollerini ihmal etmemek.
22- Sakin olmak.
23- Dil öğrenmek.
24- Başkalarına aldırmamaya devam etmek.
25- Kendimi keşfe devam etmek;))
26- Daha da çok gülüp eğlenmek.
Ne demişler ; hayat güzeldir, yeterince neşeliysen...

Şimdilik listem bu kadarcık. Biraz uzun gibi göreniniz varsa bir yılın da yeterince uzun bir zaman dilimi olduğunu anımsatırım.
Ayrıca bu harika takvimlerden yaptırıp, mutlaka bu maddelerden gerçekleşenleri takvime ekleyeceğim. Size de öneririm.
Haydi geri sayım başlasın...











- Posted using BlogPress from my iPhone
Location:New York,ABD

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Ben Kimim?

1981 Ankara doğumluyum. Üniversite de okuduğum bölüm ile ilgili bir gün bile çalışmayıp hep başka hayaller pesinde koştum. 2002 yılında mezuniyetimin ardından dünyanın en büyük ABD ' li ilaç şirketinde çalışmaya başladım. Satış temsilciliği, eğitim yöneticiliği, bölge müdürlüğü derken 10 yıl dolu dolu çalışmadım, yaşadım. 10 yılın sonunda geldim yeni maceralar için yol ayrımına. 6 yaşında bir prensesim,henüz karnımda kıpır kıpır dünyaya gelmeyi bekleyen bir prensim ve deliler gibi aşık olduğum bir kocam var. Hayatı, çocukları, yemek yapmayı, fotoğraf çekmeyi çok seviyorum. Konusmayı, yazmayı ve anlatmayı da...Kendim ve ailem için araştırıyor,okuyor ve deniyorum. Şimdi bunları sizlerle paylaşmak için anne görev başında.

İletişim

Detaylı bilgi için annegorevbasinda@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.