Pages

20 Aralık 2013 Cuma

Sanırım bunlar Türkiye' de yok

Manhattan ' da evimin hemen karşısında Bed Bath & Beyon adında harika mağaza var. İyi ki var. Hava çok soğuksa ve o avenue senin bu street benim dolaşamıyorsam doğruca gittiğim yerlerden biri oluyordu.3 katlı kocaman bir yer. İçinde yok yok. Kozmetik, eczane, ev ve mutfak eşyaları, special gıdalar ve tabi ki bebek malzemeleri.
Hem de ne malzemeler. Tüm mağazayı alıp eve götürmemek için kendinizi zor tutacağınız bir yer. Gerçi hadi tutmadınız aldınız, Türkiye ' ye nasıl götüreceksiniz? Almak mesele değil de götürme kısmını düşününce kendinizi frenliyorsunuz zaten.
Benim bu mağazayı sevmemin en önemli sebebi çok özgün ve Türkiye' de görmediğim şeyleri satıyor olmaları. Neler mi var?Başlıyorum...



- Mesala bu malzeme. Bebeğinizi beslediniz ve bir sonraki sefer için biberonunu yıkadınız. Biberon parçalarını bunun üzerine bırakıyorsunuz ve gayet hijyenik şekilde kuruyorlar. Ben dayanamayıp bir tane edindim bile.



Bu da bebişiniz için oyun parkı. Kapısını kapatın, kendisini sizden soyutlanmış hissetmeden parkında oynasın.



Türkiye' de Miki' li oda takımı bulamamıştım. Burda görünce bayıldım.






Bunlar da sesli rakam ve harf puzzleları. Harika oyuncaklar.



Türkiye ' de fellik fellik arayıp zorla ancak internetten ulaşabildiğim yarım kundak SwaddleMe. Hem de onlarca renk, farklı kumaş seçenekleriyle. Bilmeyenler için bahsetmekte fayda olabilir. Yarım kundak Amerika ' da doktorlar tarafından mutlaka öneriliyor. Bebek bu kundakta olduğunda daha rahat ve kaliteli uyuyor. Çünkü elerini, ayaklarını sürekli oynatıp kendi sıçramasıyla uyanmamış oluyor. Büyüme hormonunun en fazla uykuda salgılandığını söylememe gerek yok sanırım. Başka bir yazımda yarın kundak kullanımı ve faydalarını ayrıca paylaşırım.

Daha neler var neler. Bunlar sadece bazıları. Nasıl? Beğendiniz mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Ben Kimim?

1981 Ankara doğumluyum. Üniversite de okuduğum bölüm ile ilgili bir gün bile çalışmayıp hep başka hayaller pesinde koştum. 2002 yılında mezuniyetimin ardından dünyanın en büyük ABD ' li ilaç şirketinde çalışmaya başladım. Satış temsilciliği, eğitim yöneticiliği, bölge müdürlüğü derken 10 yıl dolu dolu çalışmadım, yaşadım. 10 yılın sonunda geldim yeni maceralar için yol ayrımına. 6 yaşında bir prensesim,henüz karnımda kıpır kıpır dünyaya gelmeyi bekleyen bir prensim ve deliler gibi aşık olduğum bir kocam var. Hayatı, çocukları, yemek yapmayı, fotoğraf çekmeyi çok seviyorum. Konusmayı, yazmayı ve anlatmayı da...Kendim ve ailem için araştırıyor,okuyor ve deniyorum. Şimdi bunları sizlerle paylaşmak için anne görev başında.

İletişim

Detaylı bilgi için annegorevbasinda@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.