Pages

27 Aralık 2013 Cuma

Bebek ve çocuk odaları için hand&footprint çerçeveler

Bebek ve çocuk odalarını hazırlarken en sona genelde detaylar kalıyor. Mobilyalar tamam da bomboş duvarları neyle renklendirmeli? Hem size özel hem de maliyeti çok düşük fikirler araştırdım. Kendim ve sizler için.
Bunlardan en kişiye özel olanı bence hand& footprint resim çerçeveleri.
Çocuğunuz ve sizin el izlerinizden harika tablolar yapabilirsiniz. Sonra da bu eşsiz tabloları istediğiniz şekilde çerçeveleterek süper duvar dekorasyonları elde edebilirsiniz.
Yapımı kolay, eğlenceli, çocuğunuzun yaratıcılığını geliştirir ve tamamen size özel.. Fikir vermesi açısından bir kaç örnek paylaşıyorum. Eminim siz daha iyilerini yapabilirsiniz.















Bunlar da yaratıcı minik ayakların eserleri.












İsterseniz ailenize özel bir tablo da hazırlayabilirsiniz. Bunlar gibi.





Parmak izi tablolarınız dışında duvar dekorasyonunuzda size yardımcı olabilecek bir kaç yaratıcı fikir daha paylaşmak isterim. Bunlar da yaratıcılığınızı oldukça tetikleyecek ve yapımları son derce kolay şeyler.
Uçan ev, uçabilen fil, rengarenk düğmeler, kelebekler, bahar dalları....














Herşeyi gidip mağazalardan almaktansa hem çocuğunuzla vakit geçirmiş olacaksınız hem de onların yaratıcılıklarına katkıda bulunacaksınız?
Nasıl beğendiniz mi?

- Posted using BlogPress from my iPhone
Location:New York,ABD

1 yorum:

  1. Sevgili anneler, yaratıcı uygulamalarınızı gönderin, blogumuzda paylaşalım.

    YanıtlaSil

 

Ben Kimim?

1981 Ankara doğumluyum. Üniversite de okuduğum bölüm ile ilgili bir gün bile çalışmayıp hep başka hayaller pesinde koştum. 2002 yılında mezuniyetimin ardından dünyanın en büyük ABD ' li ilaç şirketinde çalışmaya başladım. Satış temsilciliği, eğitim yöneticiliği, bölge müdürlüğü derken 10 yıl dolu dolu çalışmadım, yaşadım. 10 yılın sonunda geldim yeni maceralar için yol ayrımına. 6 yaşında bir prensesim,henüz karnımda kıpır kıpır dünyaya gelmeyi bekleyen bir prensim ve deliler gibi aşık olduğum bir kocam var. Hayatı, çocukları, yemek yapmayı, fotoğraf çekmeyi çok seviyorum. Konusmayı, yazmayı ve anlatmayı da...Kendim ve ailem için araştırıyor,okuyor ve deniyorum. Şimdi bunları sizlerle paylaşmak için anne görev başında.

İletişim

Detaylı bilgi için annegorevbasinda@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.